Ziet er lekker uit Frans, ik ben ook weer terug naar de rijsmandjes. Het bakblik heeft na enkele 10 tallen? broden (elke dag brood erin) de strijd opgegeven. Brood bleef erin vast hangen. Toen ik beter keek bleek het een cakeblik te zijn was me nooit opgevallen. Maar brood uit rijsmandje smaakt toch lekkerder dan uit het bakblik. Vergeet alleen telkens foto te maken. maar bak nog bijna dagelijks een brood.
Nee hoor , heb er 2 die goed in gebruik zijn. Dank voor het aanbod.
vandaag bleek mijn deeg te vochtig en had ik te weinig meel op de steen gedaan. Gevolg klevende onderkant brood dus bij het eraf halen miste ik stuk onderkant maar goed het blijft eetbaar.
Zo'n bakfolie helpt bij natte degen, beschermt ook je steen (en is een must bij zoete degen). Gebruik dat inmiddels standaard: folie met twee broden op plankje en dan in een keer de oven inschieten.
Ik heb gewoon een goedkope jamie oliver pizzasteen en als ik pizza erop donder word die ook 'vies'. Ik denk eerder dat het snel opwarm systeem van mijn nieuwe oven de steen niet goed genoeg op warmt. Dus ik ga vanavond de oven in normale stand opwarmen.