Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers

221
De bezorger van Albert Heijn was van de week even langs bij de Apple Store hier in de stad om een voordelige aanbieding te vragen maar botste uiteindelijk met een auto van de speciale eenheid dus ik denk dat Siri met het oog daarop niet in een gulle bui zal wezen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

De koffie drinkende muziekliefhebbers

222
gilleko B. schreef:Het zou mooi zijn als je een paar keer zegt Siri, Synesso, Slayer, Speedster, dat dan de dag erop zo'n in een rode Apple polo gekleed manneke aan de deur staat en 1 van die machines aan je geeft. Zo dat wat zijn.

Afbeelding
Zou wat zijn!
Ik zei net wel “Profitec Pro 800” en daarbij de vraag “hoe ga ik de ontbrekende centjes regelen?”
Ik kwam namelijk net een demo model tegen bij Vitelli Coffee. Ik zou daar m’n Strega vrees ik, wel voor van de hand willen doen.
Siri hield wijselijk haar mond. Mijn vrouw niet…. De heks…. (De Bezzera uiteraard).

Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers

229
bobbee schreef: vr 04 mar 2022, 20:03 Ook knap maar neh...klinkt stukken saaier in mijn oren.
Afbeelding
Hij is ook iemand van vroeger toen het leven kalmer verliep.

Dit vind ik anders ook prachtig, bevat razendsnel tokkelwerk en is muziek van heden:

(net ergens voor Corona speelden ze in Paradiso, helaas gemist)

https://www.rollingstone.com/music/musi ... nt-103893/

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino