Re: Latte art fotos

241
(Sorry, zijspoor van de topic) ;-) ik wist niet dat ik het in me had en toch had ik altijd het gevoel dat er 'iets' was, maar wat, dat wist ik niet. Een murene!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

242
Deze sloeg in als een bom. :)

Afbeelding

Zeker toe die al even stond en toen dacht van Oh daar kan ik wel een fotootje van trekken, camera gepakt en nee die werkte niet zonder geheugenkaartje tja die kan je niet even zonder meer uit de lezer sjorren, eerst even afmelden en verwijderen en toen de camera in en he he een plaatje geschoten, zag er toch niet meer helemaal fris uit, maar toch ......
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

244
Spironski schreef:Geïnspireerd door jou heb ik ook eens geprobeerd om zo'n tulpje te schenken. Dat mislukte natuurlijk jammerlijk, mijn vriendin riep zelfs: "Je hebt me een penis gegeven!" . Dan weet je meteen hoe mijn "tulp" er ongeveer uitzag... :oops: :lol: .
Of hoe je penis eruit ziet.....*bloos*... :oops:
Bezzera Giulia (Juultje) - Bezzera BB005

246
En dan te bedenken dat mijn vriendin soms om een "slappoccino" vraagt! :lol:

ah..., oké...., ik geloof dat ik maar eens moet proberen om die penis nogmaals te schenken en er een fotootje van te maken... :?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

248
:lol: En wat zou er mis zijn met mijn...??! :evil:

Waar ging dit draadje ook al weer over...? Oh ja, cappuccino kunstjes!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

250
Surfer dude in tunnelwave!

Geloof het of niet, dit was mijn eerste poging voor deze figuur. Ik had hem eens gezien en wilde mijn college alleen maar laten zien hoe je simpel een 'wave' maakt. Ik zag dat ik nog ruimte overhad dus heb ik het mannetje erbij geschonken.

Afbeelding
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60