Koffie met een volle body! Zal eens kijken, of kan je daar alleen als je een abonnement hebt bestellen?mr Blanc schreef:Net de koffie van de maand van fascino binnen!
Sumatra Asman Arianto deze ongewassen koffie uit Indonesië is heel bijzonder. Een stevige, perfect gebalanceerde koffie met de zoete tonen van pure chocolade, bosbessen en blauwe druiven.
Echt heerlijk alsof er een soort siroop door zit! Hou er wel van heerlijk als cappuccino
Nu nog op zoek naar een koffie met meer rozijnen tonen in combi met chocola!
Re: Wat drink je nu?
2482Nee hoor ik heb zelf 2 x 250g (ze hebben alleen 250g of 1 kg) besteld onder 45 euro betaal je wel 4 euro verzendkostengilleko B. schreef: do 24 jun 2021, 17:33Koffie met een volle body! Zal eens kijken, of kan je daar alleen als je een abonnement hebt bestellen?mr Blanc schreef:Net de koffie van de maand van fascino binnen!
Sumatra Asman Arianto deze ongewassen koffie uit Indonesië is heel bijzonder. Een stevige, perfect gebalanceerde koffie met de zoete tonen van pure chocolade, bosbessen en blauwe druiven.
Echt heerlijk alsof er een soort siroop door zit! Hou er wel van heerlijk als cappuccino
Nu nog op zoek naar een koffie met meer rozijnen tonen in combi met chocola!
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
2483Met de code 'THUISWERKEN' zijn de verzendkosten bij Fascino gratis (2 weken geleden nog wel iig). Ik vind het een hele fijne webwinkel en super snelle service. Maar ja, het gaat om de boontjes natuurlijk
2484Om in de maandelijkse Bean Swap op te sturen, heb ik deze keer wat besteld bij Shokunin. Meteen ook maar een zakje voor mezelf en ze doen tegenwoordig ook groene bonen, dus daar ook maar wat van mee laten komen.
Het is een Colombiaan (Narinō): Argote Lactic Anaerobic. De Narinõ van het Hoofdkwartier vond ik geweldig, maar deze is nog even next level. Ik had goede herinneringen aan eerdere koffies van Shokunin en deze bevestigd mijn achting.
Het is een Colombiaan (Narinō): Argote Lactic Anaerobic. De Narinõ van het Hoofdkwartier vond ik geweldig, maar deze is nog even next level. Ik had goede herinneringen aan eerdere koffies van Shokunin en deze bevestigd mijn achting.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
2485we tigers schreef: vr 25 jun 2021, 14:38 Om in de maandelijkse Bean Swap op te sturen, heb ik deze keer wat besteld bij Shokunin. Meteen ook maar een zakje voor mezelf en ze doen tegenwoordig ook groene bonen, dus daar ook maar wat van mee laten komen.
Met wie en waar doe je een beanswao als ik vragen mag? Klinkt namelijk wel leuk !
Drink zelf net laatste beetje Cuba weg, hoop dat pti Cuba meeneeemt van vakantie
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)
2486Zo ver ben ik niet! Ik ben volgas oesters aan het rapen en de lokale whiskey aan het ontdekken in de Bretagne. Maar de nieuwe Cubanen liggen op de boot.
2487Lekker! Geniet
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
2488We doen het met een groepje van maximaal 20 deelnemers elke maand binnen de Lever Fever groep op Facebook. Erg leuk.casper31 schreef: zo 27 jun 2021, 14:39we tigers schreef: vr 25 jun 2021, 14:38 Om in de maandelijkse Bean Swap op te sturen, heb ik deze keer wat besteld bij Shokunin. Meteen ook maar een zakje voor mezelf en ze doen tegenwoordig ook groene bonen, dus daar ook maar wat van mee laten komen.
Met wie en waar doe je een beanswao als ik vragen mag? Klinkt namelijk wel leuk !
Drink zelf net laatste beetje Cuba weg, hoop dat pti Cuba meeneeemt van vakantie
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
2489Vandaag gekocht bij bocca… klinkt interessant ben benieuwd! Van ethiopie
Hoe zijn jullie ervaringen met die anearobic koffie? Bij mij nog heel wisselend
Hoe zijn jullie ervaringen met die anearobic koffie? Bij mij nog heel wisselend
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)
2490Je hebt mij nieuwsgierig genoeg gemaakt om ook een zakje van 250gr te bestellen, het zal mij benieuwen