Re: gespot

252
Ik zal proberen om NIET bij elke advertentie iets te posten :oops:
"Nadeel" is dat bij de helft van die advertenties heel weinig staat vermeld, vaak niet eens een naam.
Laatst gewijzigd door nicholas op vr 28 dec 2012, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Londinium-Eureka75e-ECM Giotto-Mazzer Major-Fiorenzato T80-

253
Hoe minder tekst er bij een adv staat, hoe minder opbrengst een verkoper verwacht.
Zo'n ding ff schoonmaken blijkt vaak al lastig, niet erg hoor voor €75, maak ik m zelf wel schoon.
€150,...vies, zonder hopper en plakker op kabel,...hahahaha,..veel succes.

254
nicholas schreef:Ik zal proberen om bij elke advertentie iets te posten :oops:
"Nadeel" is dat bij de helft van die advertenties heel weinig staat vermeld, vaak niet eens een naam.
Dat hoeft echt niet hoor, je kan best een beetje voor jezelf denken en als er dan toch behoefte aan is, graag een paar adjes tegelijk, dat bedoelde ik dus met langdradig en voor jezelf leren denken en niet elk wissewasje in de groep gooien, er staat wel gespot in de topic titel, maar daar worden eigenlijk leuke en of interessante dingen mee bedoeld waar velen wat aan zullen hebben, anders kan je beter een ander draadje aanmaken, iets in de trant van " Nicholas is zoekende, HELP! "

;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

256
Volgens mij post je ook geen rommel hoor, maar als je zoekende bent naar een maler kun je misschien zelf een topic openen en de malers die je vindt daar in posten? Dit topic is meer bedoeld voor het 'spotten' van advertenties waar je zelf eigenlijk geen interesse in hebt, maar die misschien wel iets zijn voor andere forumleden.