Re: Londinium 1

271
Spironski schreef:Ja, dat maalt toch wel heel erg snel?! Ik verwacht bij het filmpje elk moment een donkere door-rookte stem die vertelt dat privé detective Philip Marlow de kamer binnenkomt en.... ;)
"(snipped a few seconds out for speed)" staat er ook bij ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

272
fransg schreef:
Spironski schreef:Ja, dat maalt toch wel heel erg snel?! Ik verwacht bij het filmpje elk moment een donkere door-rookte stem die vertelt dat privé detective Philip Marlow de kamer binnenkomt en.... ;)
"(snipped a few seconds out for speed)" staat er ook bij ;-)
Is me niet opgevallen en nu nog steeds niet. :?:
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

273
@3aan schreef:Is me niet opgevallen en nu nog steeds niet. :?:
Geen probleem wat mij betreft. Ik zal het even voor je kopiëren: "A short & simple clip of my espresso routine. 17g beans, two drops of water, Stephen Sweeny's acrylate/magnetic mod which finds its own exact center spot below the burrs, grinding with the HG One (snipped a few seconds out for speed), stirring the grinds, tamping, heating the cup, locking in the portafilter, a few seconds pre-infusion and extraction."
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

274
Mooie spullen Frans. Ziet er allemaal weer erg goed uit. De HG One maalt ook best snel met 15s voor 14gr bij mij. Blijft een geweldige maler om mee te werken. Kom de mod van Stephen nog wel een keer bekijken.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

275
Die mod van Stephen is echt grappig, verveelt niet. Hij gaat er ook een maken voor mijn La Pavoni, als ik op reis ben moet dat ook werken natuurlijk ;-)

278
Prachtige modificatie daar! Ziet er in elk geval lekker uit voor espresso-hardware-liefhebbers, netjes gedaan.

Het vaste "gezeik" over vermeende fouten en lange tenen is ook hier onvermijdelijk, maar daar zit geen nieuws bij, wel wat gepor van kereltjes die hopen dat ze eventueel weer wat geruzie op gang kunnen krijgen.

Peter heeft vorige week een andere ontluchter op m'n L1 gezet, dat bevalt prima. De oude was ook goed maar nu houd ik mijn zijvensters helder:

http://kostverlorenvaart.blogspot.nl/20 ... ium-i.html

279
fransg schreef:Prachtige modificatie daar! Ziet er in elk geval lekker uit voor espresso-hardware-liefhebbers, netjes gedaan.

Het vaste "gezeik" over vermeende fouten en lange tenen is ook hier onvermijdelijk, maar daar zit geen nieuws bij, wel wat gepor van kereltjes die hopen dat ze eventueel weer wat geruzie op gang kunnen krijgen.

Peter heeft vorige week een andere ontluchter op m'n L1 gezet, dat bevalt prima. De oude was ook goed maar nu houd ik mijn zijvensters helder:

http://kostverlorenvaart.blogspot.nl/20 ... ium-i.html
Volgens mij was dat zowat de eerste l1 die geleverd is door Reiss.
Maar de modificaties zien er professioneel uit.
Alleen niet meer nodig denk ik.

280
cremalover schreef: Volgens mij was dat zowat de eerste l1 die geleverd is door Reiss.
Maar de modificaties zien er professioneel uit. Alleen niet meer nodig denk ik.
Denk ik ook. Ze hebben o.a. de eerste eigen onhandige paniek-aanpassingen keurig gecorrigeerd en er voor de aardigheid een heel andere machine van gemaakt. eigenlijk wel een compliment dat juist deze machin wordt gebruikt als basis om er zo'n 'supercar' van te maken ;-)

Ik zie trouwens dat hij de hippe ASI-VST spullen gebruikt die ik ook net binnen heb:

Afbeelding

Afbeelding