Re: gespot

2711
omeCo schreef: za 29 okt 2022, 00:50
fransg schreef:
omeCo schreef: vr 28 okt 2022, 23:26 Maarre….. een blindfilter bij een Strega?
Oh ja

Heel apart
Afbeelding
Ben eigenlijk wel benieuw of en hoe hij dat blindfilter heeft gebruikt. En of de winkelier hem dit geadviseerd heeft.
Ik vermoed dat de verkoper deze machine niet zelf heeft gebruikt. Gezien de ervaringen van de kopers handelt de verkoper in o.a. koffie machines.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

2713
bobbee schreef: za 29 okt 2022, 09:14 Zie ook geen blondfilter op de foto's.
Afbeelding
Ik zou wel een blondfilter willen op mijn telefoon want blond is mijn natuurlijke haarkleur, blond en veel krullen maar de telefoons van vandaag de dag zijn niks waard, die tonen mij met weinig haar en dan nog dun en grijs! Echt slechte lenzen en filters op die dure rot telefoons.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2714
fransg schreef:
bobbee schreef: za 29 okt 2022, 09:14 Zie ook geen blondfilter op de foto's.
Afbeelding
Ik zou wel een blondfilter willen op mijn telefoon want blond is mijn natuurlijke haarkleur, blond en veel krullen maar de telefoons van vandaag de dag zijn niks waard, die tonen mij met weinig haar en dan nog dun en grijs! Echt slechte lenzen en filters op die dure rot telefoons.
Hoogste tijd om Snapchat op je iPhone te installeren. De filters van die app toveren je om in een pratende meloen, een hond, een zombie of de blonde god die je eigenlijk bent!!

2715
omeCo schreef: za 29 okt 2022, 12:59 Hoogste tijd om Snapchat op je iPhone te installeren.
Ik doe juist zo weinig mogelijk aan sociale media, ook geen zin om dansjes in te studeren voor de tiktok, die kinderen zien me al aankomen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2717
HeinK schreef:En dan deze, op Marktplaats een oude ECM Technica met nieuwe Sage bonenmaler.

Ze staan in een merkwaardig leeg interieur. Ze lijken niet aangesloten te zijn en, ook merkwaardig, er zit een plastic tamper bij. Dan word ik altijd benieuwd naar het verhaal erachter, want dit ziet er niet uit als de setting waarin deze Technica oud is geworden.
De rest van de keuken is vermoedelijk al via marktplaats verkocht
Afbeelding

2719
maurice1 schreef: ma 31 okt 2022, 09:19
omeCo schreef: vr 28 okt 2022, 23:26 Maarre….. een blindfilter bij een Strega?
Leuke gadget om je filterdrager mee af te schieten :lol:
Zou daar de naam "pistool" vandaan komen die sommigen gebruiken voor een portafilter....?
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

2720
HeinK schreef: za 29 okt 2022, 18:57 En dan deze, op Marktplaats een oude ECM Technica met nieuwe Sage bonenmaler.

Ze staan in een merkwaardig leeg interieur. Ze lijken niet aangesloten te zijn en, ook merkwaardig, er zit een plastic tamper bij. Dan word ik altijd benieuwd naar het verhaal erachter, want dit ziet er niet uit als de setting waarin deze Technica oud is geworden.
Waarom niet? De set is gewoon door de verkoper op de eettafel gezet voor de foto’s, lijkt mij. En om nou iets achter een plastic tamper te zoeken :roll: misschien hebben ze een nieuwe set gekocht en de ‘echte’ tamper gehouden.
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S