Re: Koffiefilm(pje)s

281
LS,
Misschien is deze al een keer gepost. Een beetje voor de fans/freaks. David Lynch moet wel een koffiefan zijn.
Meest geniale serie ooit, hoewel ik er pas geleden niet meer doorheen kwam...
Voorbereiding voor Twin Peaks 2.0 (komt binnenkort uit).
Cheers, TY

-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Re: Koffiefilm(pje)s

282
bobbee schreef:Was deze al gepost?
Een korte documentaire over de beste koffie van Nederland die in 2016 is behaald door de Blonde Pater uit Nijmegen.
https://vimeo.com/199166874?ref=tw-share
Leuke docu en mooie samenwerking tussen Peeze, Kees van der Westen, Cocoon en de Blonde Pater. Die multidisciplinariteit (from tree to cup) maakt koffie ook zo interessant. Anders was ik er al lang op uitgekeken...

Doet me ineens een beetje denken aan mijn eigen vakgebied: drinkwaterproductie en drinkwaterkwaliteit. Van bron tot tap en alles er tussen in....super gewoon!
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

Re: Koffiefilm(pje)s

285
Wordt inderdaad tijd dat je een onderhouds instructiefilm maakt voor de leek,
moet je wel Peter zo gek krijgen dat die een jurk a la Dough aantrekt! ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Koffiefilm(pje)s

286
Ergens zou ik zo'n meer complete clip weleens willen maken, aan de andere kant krijg je dan ook wijneuzen die een detail eruit halen en dan beweren 'zo moet dat helemaal niet' et cetera, of 'oh als dat bij merk X vervangen moet worden dan betekent het dat het een flutmerk is'. Ik krijg op Youtube niet veel respons maar het niveau van de reacties is weleens bedroevend.

Maar wie weet een volgende keer!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Koffiefilm(pje)s

287
fransg schreef:Ergens zou ik zo'n meer complete clip weleens willen maken, aan de andere kant krijg je dan ook wijneuzen die een detail eruit halen en dan beweren 'zo moet dat helemaal niet' et cetera, of 'oh als dat bij merk X vervangen moet worden dan betekent het dat het een flutmerk is'. Ik krijg op Youtube niet veel respons maar het niveau van de reacties is weleens bedroevend.

Maar wie weet een volgende keer!
Wat kan jou het schelen wat voor response je krijgt op youtoube, hier krijg je de response die het verdiend. Wederom hulde voor de filmpjes Frans!
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven