Van het ene aardige mens naar het andere. Leuk je te hebben ontmoet. En voorzichtig met je oren hè….Alabaster schreef:En nu is ie tocht echt weg; de deurt uit; foetsie .. Doet toch even pijn, maar nu wel in het bezit van een bijzonder aardig mens ..
Re: [TKA] Profitec 800
32Mooi! Geniet ervan.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
34Ja, maar dat is een verhaal apart ik ben nu onderweg naar huis met het beest.Wijmaar schreef:Het is dus toch door gegaan?
Net even ‘koffie’ gedronken bij Hajé in Joure…. Doe dit nooit na!!!!
35Gefeliciteerd @omeCo! Ben benieuwd naar het verhaal, wat gaaf dat je hem ein-de-lijk in huis hebt!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
36Komt er iets anders moois voor terug?Alabaster schreef: do 24 nov 2022, 15:02 En nu is ie tocht echt weg; de deurt uit; foetsie .. Doet toch even pijn, maar nu wel in het bezit van een bijzonder aardig mens ..
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
37Gefeliciteerd met je aanwinst! Ben benieuwd naar je eerste ervaringen.omeCo schreef: do 24 nov 2022, 15:37Ja, maar dat is een verhaal apart ik ben nu onderweg naar huis met het beest.Wijmaar schreef:Het is dus toch door gegaan?
Net even ‘koffie’ gedronken bij Hajé in Joure…. Doe dit nooit na!!!!
Tja, Hajé … Als je al verwend bent met goede koffie, dan valt het ergens anders vaak tegen.
Vanmark in Joure was wellicht een beter adres geweest. Of café Frup, maar ik was vanmiddag niet thuis.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
39Jazeker, ik heb een een 'Superkop'gekocht. Eerst wilde het niet lukken met het apparaat, maar het lijkt vooruit te gaan. Contact met de fabrikant is erg goed!Komt er iets anders moois voor terug?
Superkop; Hedone Honne.
40Vertel meer!Alabaster schreef: do 24 nov 2022, 18:26Jazeker, ik heb een een 'Superkop'gekocht. Eerst wilde het niet lukken met het apparaat, maar het lijkt vooruit te gaan. Contact met de fabrikant is erg goed!Komt er iets anders moois voor terug?
Met foto’s en filmpjes
Het ding is nog steeds vrijwel onzichtbaar online
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino