Re: Unboxing.. Sanremo YOU

31
lovely setup.
I had the Sanremo You on my list but unfortunately It was not available back in august so I got the Rocket R91

congrats on the acquisition :)
Current: Rocket R91, Honne Slim Custom Grinder, V60, Hario sclae, Bialetti Brikka, Aerobie AeroPress, Kinu M47

Past: Dalla Corte Studio, IzzoDuetto 3 DB, Lelit PL62T HX, Vario

Re: Unboxing.. Sanremo YOU

35
cbeenhackker schreef: vr 31 mar 2023, 20:44 Toevallig nog met Peter de Vrij gesproken van Sanremo? Hij gaf aan dat dat hij nog 16 demo modellen tegen een ACF korting beschikbaar heeft.

Je bent overigens ook welkom om m’n FB YOU groep.

https://www.facebook.com/groups/5256513 ... 841984828/

Alvast van harte met je voornemen! Geweldige machine.

Gr, Cyrille
Leuk. Dank je voor de FB tip!

Peter zeker gesproken. Daar gaan we wel uitkomen. Morgen misschien nog even terug. Was echt super leuk.

Echter 't thuisfront ziet liever dat ik mijn ECM Synchronika eerst verkoop. Acuut hier en op marktplaats geplaatst :D Kan niet wachten....
Sanremo YOU, Bentwood V63

Re: Unboxing.. Sanremo YOU

36
RdW62 schreef: vr 31 mar 2023, 21:10
cbeenhackker schreef: vr 31 mar 2023, 20:44 Toevallig nog met Peter de Vrij gesproken van Sanremo? Hij gaf aan dat dat hij nog 16 demo modellen tegen een ACF korting beschikbaar heeft.

Je bent overigens ook welkom om m’n FB YOU groep.

https://www.facebook.com/groups/5256513 ... 841984828/

Alvast van harte met je voornemen! Geweldige machine.

Gr, Cyrille
Leuk. Dank je voor de FB tip!

Peter zeker gesproken. Daar gaan we wel uitkomen. Morgen misschien nog even terug. Was echt super leuk.

Echter 't thuisfront ziet liever dat ik mijn ECM Synchronika eerst verkoop. Acuut hier en op marktplaats geplaatst :D Kan niet wachten....
Leuk! Snap het, zo ging het hier ook. Eerst maar m’n eigen Lelit verkocht daarna meteen de YOU besteld.
Sanremo YOU / Bentwood Vertical 63 / Acaia Lunar

Re: Unboxing.. Sanremo YOU

37
Sanremo YOU besteld!

Heb mijn Synchronika aan een liefhebber kunnen overdoen. Twee koffieliefhebbers in a good mood :D

Ben nog bezig met een bijpassende grinder. Ga toch afscheid nemen van mijn mooie Mahlkönig E65S.. Gewoon omdat ik meer speciality coffee wil proberen / in huis wil hebben en dan is een low retention toch wel fijn. Die 250 gr zakjes zijn er zo doorheen. Gaat nog tussen een Victoria Arduino Mythos MY75 of een Bentwood V63. Op het ACF stonden ze beiden bij een koffiebrander. Hij zou voor privé zonder twijfel voor de Bentwood gaan. Interesting.
Sanremo YOU, Bentwood V63

Re: Unboxing.. Sanremo YOU

39
"wij" hebben hier met ons allen zulk mooi spul dat we gemakkelijk een jaloersmakend koffiefestival zouden kunnen vullen waar men de ogen uitkijkt en de vingers bij aflikt!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino