Persoonlijk ben ik fan van de typisch Italiaanse (espresso)kopjes zoals Ancap en de hierboven genoemde Maresca. Op dit moment gebruiken we voornamelijk (de bekende?) DE kopjes, omdat we daar een ruim assortiment van hebben.
Re: Favoriete kopjes
32Han, ik weet dat Peter koffie verkoopt, maar heeftie een winkel of zo? Ik zou zijn koffie eens willen proberen.HanR schreef:Drinkt geweldig.
Niet extreem dik. 2,9mm.
Favoriet is een lekker basic Braziliaan van een collega. Stonemountain (inderdaad, vN oorsprong uit Steenbergen). Yellow Bourbon.
1:2 espresso om met mes en vork te eten.
Als ik iets bijzonders wil, ga ik wel bij Peter (www.ranciliosilvia.info) langs.
️
33Brandt zelf, maar verstuurt niet.
Ik zal t.z.t. kijken of ik een zakje voor je mee kan nemen. Het zet advies krijg je kado.
Ik zal t.z.t. kijken of ik een zakje voor je mee kan nemen. Het zet advies krijg je kado.
34HanR schreef:Brandt zelf, maar verstuurt niet.
️
35Hanr toch maar besteld ik vind ze zo mooi in 3 maten 7 stuks Maresca
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
36Nice!Ben70 schreef:Hanr toch maar besteld ik vind ze zo mooi in 3 maten 7 stuks Maresca
37Volgens Espresso joe. de leverancier zijn het B merk kopjesomeCo schreef: do 30 mar 2023, 12:13Nice!Ben70 schreef:Hanr toch maar besteld ik vind ze zo mooi in 3 maten 7 stuks Maresca
maar ik kan niet ontdekken wat er dan aan mankeert
bovendien kon ik geen andere site vinden die ze ook verkocht
mooie tip. dank je
Rocket Appartamento Compak E8
39Ik vermoed dat je ze ook rechtstreeks bij Maresca kunt kopen. Je krijgt ze bij een x-aantal zakken koffie.Ben70 schreef:Volgens Espresso joe. de leverancier zijn het B merk kopjesomeCo schreef: do 30 mar 2023, 12:13Nice!Ben70 schreef:Hanr toch maar besteld ik vind ze zo mooi in 3 maten 7 stuks Maresca
maar ik kan niet ontdekken wat er dan aan mankeert
bovendien kon ik geen andere site vinden die ze ook verkocht
mooie tip. dank je
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... 887413.png[/IMG]
https://www.marescacaffe.us/en/product/ ... -cups-free
40Dus even wat zakken bestellen….omeCo schreef: do 30 mar 2023, 18:50 Ik vermoed dat je ze ook rechtstreeks bij Maresca kunt kopen. Je krijgt ze bij een x-aantal zakken koffie.
https://www.marescacaffe.us/en/product/ ... -cups-free
Ik heb op hun site even de vraag achtergelaten of de koppen ook apart zijn te bestellen. Ben benieuwd.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.