Re: Uit China via Gamma

31
gilleko B. schreef: ma 08 apr 2024, 23:04
omeCo schreef:
ErikvW schreef:Ik heb nu ook een CX-5 en ik ben heel blij er mee, super comfortabel en compleet en rijdt prima. Hiervoor een 6 die nog iets betere rij-ervaring had. Ik heb als een van de eersten gereden in de CX-60. Die 327 PK is toch echt een ander verhaal, hoe een auto van 2.500kg daarmee uit de startblokken komt is niet normaal...
Gaaf! De CX-5 heeft niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van de pk’s. Maar hij kan wel toeren maken en daardoor kun je je toch behoorlijk vlot door het verkeer bewegen.
Ja in de VS de 4 cilinder 192 PK met turbo wordt 250 PK. Maar in NL helaas niet verkrijgbaar
Afbeelding
ik ben er een beetje dubbel in. Ik rijd nu in mijn vierde Mazda en heb nog nooit een mechanisch of elektrisch probleem gehad. Als ik dan kijk hoeveel gezever collegas hebben gehad met Volvo, kapotte turbo slangen totdat de lease maatschappij standaard stalen buizen ging monteren. En met software updates van moderne BMW. Geen onderdelen voor Tesla.
Zoals gezegd, Mazda is eigenwijs en stopt al jaren in basis hetzelfde motorblok van 2.0 liter in deze modellen.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

33
cremalover schreef: di 02 apr 2024, 09:11 Luidspreker en buizenversterker the uit China.Gewoon erg goed.En relatief goedkoop.
Mooie Cayin CS55a. Ik heb net een grote zware oude Siemens ontvanger weggedaan waar een hoop van die buizen in zitten. Sommigen kannibaliseren zulke oude radio's om de moderne buizenversterkers van materiaal te kunnen voorzien maar de ontvanger is gelukkig naar een oudje gegaan zoals ik die er blij mee is en ermee naar de radiozendamateurs luistert.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

35
Over Mazda, een niet verwijtbare botsing gehad, rechter voorkant in elkaar, frontaal ook wat schade. Zat allerlei elektronica in die voorkant,camera, airbagsensoren, radersensoren,meesturende matrix koplampen en ga zomaar door. Gevolg, auto van 4 jaar totallos, door al
Elektronische shit, naast de blikschade, zijn auto's vlugger total loss dan vroeger, genoopt een nieuwe aan te schaffen. Tis een CX60 PHEV geworden met de kop eraf.

Maar had het even moeilijk.

Zo de laatste restjes Koffie van de Maand van het HK verorberen.

37
gilleko B. schreef:Over Mazda, een niet verwijtbare botsing gehad, rechter voorkant in elkaar, frontaal ook wat schade. Zat allerlei elektronica in die voorkant,camera, airbagsensoren, radersensoren,meesturende matrix koplampen en ga zomaar door. Gevolg, auto van 4 jaar totallos, door al
Elektronische shit, naast de blikschade, zijn auto's vlugger total loss dan vroeger, genoopt een nieuwe aan te schaffen. Tis een CX60 PHEV geworden met de kop eraf.

Maar had het even moeilijk.

Zo de laatste restjes Koffie van de Maand van het HK verorberen.

Afbeelding
Oef, ja dat is echt balen.

Veel veilige kilometers gewenst in jouw nieuwe bolide!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

40
omeCoffee schreef:Da’s balen zeg! Maar je hebt er wel een positieve draai aan kunnen geven! Prachtige auto, die CX-60!
Zeker, maar heeft af en toe wel wat eigenaardigheden mbt de vering en wat minieme kraakgeluiden vanuit stilstand sturen. Electro icm benzine in sport is erg leuk met een kickdown. Gelukkig gaat deze acceleratie mooi gepaard met een toenemend gehalte aan gierende herrie. Erg leuk. Wel af en toe ruzie met betuttelende electronica. Mooi afwerkingsniveau.

Afbeelding