ik ben er een beetje dubbel in. Ik rijd nu in mijn vierde Mazda en heb nog nooit een mechanisch of elektrisch probleem gehad. Als ik dan kijk hoeveel gezever collegas hebben gehad met Volvo, kapotte turbo slangen totdat de lease maatschappij standaard stalen buizen ging monteren. En met software updates van moderne BMW. Geen onderdelen voor Tesla.gilleko B. schreef: ma 08 apr 2024, 23:04Ja in de VS de 4 cilinder 192 PK met turbo wordt 250 PK. Maar in NL helaas niet verkrijgbaaromeCo schreef:Gaaf! De CX-5 heeft niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van de pk’s. Maar hij kan wel toeren maken en daardoor kun je je toch behoorlijk vlot door het verkeer bewegen.ErikvW schreef:Ik heb nu ook een CX-5 en ik ben heel blij er mee, super comfortabel en compleet en rijdt prima. Hiervoor een 6 die nog iets betere rij-ervaring had. Ik heb als een van de eersten gereden in de CX-60. Die 327 PK is toch echt een ander verhaal, hoe een auto van 2.500kg daarmee uit de startblokken komt is niet normaal...
️
Zoals gezegd, Mazda is eigenwijs en stopt al jaren in basis hetzelfde motorblok van 2.0 liter in deze modellen.