Re: The Traveling Chemex

31
Ik meld me graag aan voor The Traveling Chemex. Ik ben nu nog gericht op espresso en op espresso gebaseerde koffies. Dit lijkt me de ultieme kans om te zien of de trend rond slow coffee ook aan mij is besteed.
SCAE Level 1 certified
In bezit van: Izzo Alex Duetto, Mahlkonig K30, Mahlkonig Guatamala, V60, Chemex, Aeropress

Re: The Traveling Chemex

32
Jeroen, ik ben er van uit gegaan dat er geen Chemex zit in het slow coffee pakket dat ik als 2100 volger op Twitter heb gewonnen ;)
SCAE Level 1 certified
In bezit van: Izzo Alex Duetto, Mahlkonig K30, Mahlkonig Guatamala, V60, Chemex, Aeropress

Re: The Traveling Chemex

33
koffiesmaak schreef:Jeroen, ik ben er van uit gegaan dat er geen Chemex zit in het slow coffee pakket dat ik als 2100 volger op Twitter heb gewonnen ;)
Tuurlijk zit die er bij!!

Re: The Traveling Chemex

34
KitchenPilot krijgt hem als volgende (heeft me al adres gegeven), ben alleen druk deze werkdagen, dus zaterdag kan ik hem het vroegst versturen. ;)

We gaan er waarschijnlijk wel eentje kopen :evil: want elke keer als ik koffie ermee zet is mijn vriendin helemaal blij met de koffie terwijl ze niet eens ziet hoe ik de koffie heb gemaakt -> successvole blinde test dus... :geek:

Re: The Traveling Chemex

35
Hoenen schreef: We gaan er waarschijnlijk wel eentje kopen :evil: want elke keer als ik koffie ermee zet is mijn vriendin helemaal blij met de koffie terwijl ze niet eens ziet hoe ik de koffie heb gemaakt -> successvole blinde test dus... :geek:
I rest my case :D

Re: The Traveling Chemex

36
Helemaal geweldig dit is toch de perfecte reclame. Iedereen kan direct niet meer zonder. Ik kijk er nu al naar uit!
Expobar Brewtus III - vaste waterleiding + externe rotarypomp, Mazzer Super Jolly, Gene Café, Serie Reg Barber Tampers

Re: The Traveling Chemex

37
Door de sneeuw heen gelopen naar het postkantoor, 16:05 bij de balie, om 16:00 gingen ze dicht :evil:

Terwijl deze data vertellen dat het tot 17:00 open blijft :(
Primera Postkantoor Steenstraat

Openingstijden:
Ma: 11:00-18:00
Di: 09:00-18:00
Wo: 09:00-18:00
Do: 09:00-18:00
Vr: 09:00-18:00
Za: 09:00-17:00
maandag 11:00 dan maar ;)

Re: The Traveling Chemex

38
@ Hoenen Geen probleem, kan je nog samen met sinterklaas een bakkie langzaam drinken! Ik zie hem verschijnen.
Expobar Brewtus III - vaste waterleiding + externe rotarypomp, Mazzer Super Jolly, Gene Café, Serie Reg Barber Tampers

Re: The Traveling Chemex

40
Vanochtend kwam hij binnen!
Vanavond en morgen avond volop experimenteren en dan horen jullie het van mij.
Expobar Brewtus III - vaste waterleiding + externe rotarypomp, Mazzer Super Jolly, Gene Café, Serie Reg Barber Tampers