Re: gespot

36
Ik vermoed van wel ;)
Persoonlijk vind ik het ook best lekker hoor, maar het is maar waar je het tegenover zet. Een verse en goed gezette espresso doet een kopje Nespresso wel degelijk verbleken.
Gaggia Classic & Nemox Lux

37
Zelden zijn er mensen die een espresso geod zetten.. heel veel barrista's bakken er niks van.. mn nespresoo automaat is binnen 1 minuutje klaar en het smaakt heerlijk :)

Op verzoek van mensjes met een gekweld geest. Met barrista's doel ik niet op de thuisbarrista's.
Laatst gewijzigd door TurkseKoffie op ma 14 nov 2011, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

38
TurkseKoffie schreef:Zelden zijn er mensen die een espresso geod zetten.. heel veel barrista's bakken er niks van.. mn nespresoo automaat is binnen 1 minuutje klaar en het smaakt heerlijk :)
Ehmm, waarom denk je dat we hier met z'n allen op het forum zitten? Ik denk dat er hier een heel contingent thuisbarista's zit dat wel degelijk een heel goede espresso zet. Dus ook espresso die Nespresso in de schaduw zet.

En warm jij dan nooit je Nespresso apparaat van te voren op? Nespresso uit een koud apparaat...., ik weet het niet hoor.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder