Re: Londinium 1

31
Vreemd eigenlijk, ze richten zich toch op de high end markt, waar mensen over het algemeen wel weten hoe een shot er uit hoort te zien. En dan komen ze met die middelmatige shots op de proppen om te laten zien wat het apparaat kan. Dat is niet handig.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Londinium 1

32
Ik heb ze een opbouwende mail gestuurd; :D

Dear Sir,
I,ve been following the development of the Londinium 1 on H-B and several other espresso forums .What strikes me is the bad quality of the shots that can be seen in your promotional videos.The shots are thin(watery) and the naked shots show chanelling.I’ve used the KvdW Idrocompresso myself and know the Londinium group is capable of producing better quality shots.
This is also discussed on the espresso forums.
So at the risk of sounding presumptuous I’d like to suggest you improve on the quality of the shots that are shown in your videos.I’m sure the Londium is capable of producing much better shots than the ones that are shown.

regards
Alwin
Netherlands

Strega user

Re: Londinium 1

34
(at the risk of sounding presumptuous:) Als je bij een ander de puntjes op de i komt zetten is het wel raadzaam je eigen spaties op orde te hebben ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Londinium 1

35
fransg schreef:(at the risk of sounding presumptuous:) Als je bij een ander de puntjes op de i komt zetten is het wel raadzaam je eigen spaties op orde te hebben ;-)
Weet wel niet wat je bedoelt maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben(alhoewel er tussen pre en de rest volgens mijn geen spasie mot :D ).Ik moet het doen met VWO engels en de dubbele puntjes en umlauten etc weet ik niet op mijn toetsenbord te zitten.Ik typ met een wijsvinger.de rechtse.
Mijn kritiek ging over de matige shots in zijn filmpjes .Ik pretendeer niet de engelse taal tot in de puntjes te beheersen.De nederlandse trouwens ook niet. :lol:

Als iemans zijn nieuw ontwikkelde machine wil promoten lijkt het me verstandig om een top shot te laten zien en niet een matig. :?

Re: Londinium 1

36
Reiss gaat gewoon iets te snel met de laatste puntjes. Zo worden er onnodige fouten gemaakt die allemaal weer hersteld moeten worden. Ik wacht daarom nog altijd met bestellen.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Midas op vr 23 nov 2012, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Londinium 1

37
Kun je toelichten wat de illustraties die je bijvoegt illustreren aan wat je meldt in je tekst? Ik zie de koppeling tussen beeld en tekst niet.
Midas schreef:Reis gaat gewoon iets te snel met de laatste puntjes. Zo worden er onnodige fouten gemaakt die allemaal weer hersteld moeten worden. Ik wacht daarom nog altijd met bestellen.

Afbeelding

Afbeelding
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Londinium 1

40
Spironski schreef:Ik zie überhaupt geen beelden?
Had ik eerst ook. Ik heb het bericht toen gequote, de URL's van de JPG's eruit gekopieerd en in aparte browser-vensters geladen, toen zag ik ze wel. En daarna ook in het gewone bericht.

Kun je deze zien:

Strega naast Cremina:

Afbeelding


Londinium 1 naast Cremina:

Afbeelding
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino