Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!

31
Doe ik er ook nog eentje. "Vers", van gisterochtend... speciaal voor nicholas ;)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

32
fransg schreef:Ik ben het (op een terras in Hijken, restaurant De Dorpskern, met glas Hunebed Bier en een glas Groningse Koffielikeur) absoluut niet oneens met jou.

Stel, een bloedmooi fotomodel is doorgaans 185cm lang.

Dan is een vrouw van 185cm en 60kg nog niet per se fotogeniek.

Maar draagt ze bovendien een tijgervelletje, dan wekt dat wel vertrouwen
Haha, het is wel heel verleidelijk om hier een plaatje bij te zoeken (heb ik gedaan, maar ik durf deze niet te posten).
Bedankt voor de mooie plaatjes....ik kan me alleen niet voorstellen dat er maar een handjevol leden tijgervelletjes produceren. Kom op! Niet te bescheiden! Een opzichtige learning curve is ook leuk (zie bericht van Sont).

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk

34
turboyeast schreef:
fransg schreef:Ik ben het (op een terras in Hijken, restaurant De Dorpskern, met glas Hunebed Bier en een glas Groningse Koffielikeur) absoluut niet oneens met jou.

Stel, een bloedmooi fotomodel is doorgaans 185cm lang.

Dan is een vrouw van 185cm en 60kg nog niet per se fotogeniek.

Maar draagt ze bovendien een tijgervelletje, dan wekt dat wel vertrouwen
Haha, het is wel heel verleidelijk om hier een plaatje bij te zoeken (heb ik gedaan, maar ik durf deze niet te posten).
Bedankt voor de mooie plaatjes....ik kan me alleen niet voorstellen dat er maar een handjevol leden tijgervelletjes produceren. Kom op! Niet te bescheiden! Een opzichtige learning curve is ook leuk (zie bericht van Sont).

Cheers, TY
Afbeelding

Schot voor open doel. :)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.