Klopt, als iemand een fijne Dodge pickup truck wil, heeft die daar lol van maar moet niet mekkeren over het inparkeren langs de Amsterdamse grachten.
Een buurman hier twee deuren verderop heeft er zo een, en die kan prima inparkeren, maar ik zou er niet aan beginnen. Leuke is wel dat je via de Google Earth zijn wagen zo ziet staan terwijl ik de mijne er niet zomaar tussenuit pik op de satellietfoto.
De F1 racerij gaat maar om een vraag: "als we allemaal zeer dringend naar kantoor moeten, we zijn bijna te laat, we hebben miljarden om te besteden aan een prettige wagen en de weg naar het kantoor heeft geen stoplichten, wie komt dan nipt op tijd aan?"
Op tijd vertrekken zou ik zeggen maar de spanning wordt min of meer in de wedstrijd gebracht doordat iedereen op dezelfde tijd moet losgaan. Ik zou willen voorstellen dat iedere deelnemer mag starten wanneer hij wil, als de tijd waarop de finish sluit maar bekend is, alleen komt er dan vermoedelijk niemand op de 'wedstrijd' af.
Met de espressomachines is het simpeler: gewoon op tijd aan zetten, en als je soms zomaar ineens koffie wil, gewoon niet uit zetten.
Re: He leuk een nieuwe LONDINIUM, de L1-P
31LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino