Ik heb ook nu geprobeerd zoiets in elkaar te flans(z)en op HB,Pti schreef:Ach andersom hadden we ten tijden van de ROK molen ook zo'n nieuwe gebruiker die helemaal op een roze wolk zat ober hoe fantastisch zijn aankoop wel niet was. Terwijl wij allemaal slechts gematigd positief waren, nooit meer iets gehoord van die jongen. Het is een lastig punt, zeker op HB met hun strakke "beleefdheid" en anti commercie beleid, dan moet je al een of enkele bekende gebruikers hebben die jouw bevindingen kunnen bevestigen.
kwam er wel regelmatig maar tegenwoordig minder, door de vele tegenstrijdigheden die je vanzelf tegenkomt door sommige draadjes goed door te spitten, heb je van die lui die zichzelf regelmatig te kakken zetten.
Even een woordje reclame: ben nu onderweg naar het Amazing Oriental foodcenter aan de laan van Haamstede in den Haag, als je van lekker Aziatisch koken houd een aanrader, dit is zo'n beetje de grootste, kwam altijd bij die Chinese boot aan de voet van de Euromast, daar moest je wel zeebenen hebben, maar deze Hagenees overstijgt alle verwachtingen, voor de lekkere trek een doos Bamisoepjes om in m'n kar even tussendoor wat te eten, het stilt de honger zullen we maar zeggen, ergens anders heb ik toch geen tijd voor.
Op 2 oktober sta ik weer in Eeklo de grootste buitenvlooienmarkt van Vlaanderen rond de 1400 plekken,
wordt aanpoten met hopelijk goed weer, 7 kilo koffie staat gebrand, verleden week zaterdag gedaan dus de 2e optimaal!