Re: 19 Oktober: Spelen met Lelit Bianca

31
Was een hele leuke avond! Bedankt Arnoud voor de gastvrijheid.

Bianca is echt een geweldige machine. Zeer onder de indruk. Wat mij betreft is er niks beters te krijgen voor die prijs en heel compleet qua accessoires. Leuk ook om de verschillende malers zo naast elkaar te zetten en petje af voor de Niche. Daar waar de Bianca geweldig is voor zijn prijs kan minimaal hetzelfde gezegd worden van de Niche.

(PS ik ben eenvoudig te herkennen aan de foto's met de EG1)
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

33
Zeker genoten! Het was een ritje vanuit Deventer meer dan waard. De Lelit en de Niche waren nog indrukwekkender dan ik verwacht had. De Atom deed het eveneens uitstekend. Verder vielen de hoofdpersonen van dit forum ook best mee. ;)

Bedankt Arnoud voor de organisatie!

(Ik ben te herkennen aan blauw-wit gestreept trui)

Gr Bart
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

34
Het was echt heel leuk en gezellig en extra prachtig om mensen achter de forumnaam te ontmoeten! Erg bedankt voor de gastvrijheid van de vintage espresso machines crew: Arnoud en Roland!
Wat hebben jullie een indrukwekkend bedrijf! Al die prachtige oude machines in het echt bijelkaar die de weg geplaveid hebben om te komen tot waar we heden ten dage zijn in koffieland.

De Niche is geweldig! Super dat je die mee had genomen kilo. Hij is stil, 0 gram retentie, prachtig maalsel. Je maalschijven zijn nu ook weer een beetje verder ingemalen door de bonen die deze avond er doorheen zijn gegaan. Haha!

De EG1 is indrukwekkend! De atom, hoe stil die wel niet is! Je gelooft je oren niet.
En dan die Bianca, wat een vervelend apparaat! Deze dame is zo leuk, die wil je het liefst direct meteen mee naar huis nemen en in de keuken aan het werk zetten!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

35
Bedankt voor de aanwezigheid en het enthousiasme heren, Roland en ik vonden de avond zeer geslaagd.

Bianca heeft zich goed gedragen en ze vond het erg leuk om haar magie aan jullie te tonen met alle meegebrachte malers & boontjes.

Enne...Bobbee.. Leuk nieuw weegschaaltje maar daar heb je voor espresso niks aan.