Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

322
Pti schreef:Kijk nou uit jongens! Voor je het weet staat ons mooie forum onder toezicht van de AIVD door dit soort kernwoorden !

Okee ik heb zojuist de film Snowden gekeken, misschien was dat niet zo'n goed idee....
ROTFLMAO :)

Ik heb net het meest schandaligste broodje ooit gebakken, rijzen wou niet en ik heb dus een compacte baksteen. Wordt gewoon geconsumeerd want het is nou eenmaal lekker brood en ik heb van mijn moeder geleerd niks weg te gooien.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

325
@3aan schreef:url van @3aan
U heeft waarschijnlijk een zoekopdracht gebruikt die naar een pagina gaat die niet meer actief is. Maar uiteraard helpen we u graag om toch te vinden wat u zoekt. Hieronder vindt u een snel-menu waarmee u direct uw weg kunt vinden op deze site.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

330
mutsje schreef:Je hebt ook gelijk alles aangeschaft he Frans, ik heb niet eens een rijsmandje maar gebruik een stalen schaal van de ikea :) maar vet filmpje hoor!
Dankje!

Ik heb ook een extra mooie kluts gekocht maar die heb ik niet eens gebruikt, niet aan gedacht en niet nodig gehad ook.

YouTube versie staat er nu eveneens:

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino