Re: gespot

3464
ErikW schreef:Vrouw cadeau wordt duur! :D
Zonder vrijpostig te willen zijn meen ik uit posts van Frans af te leiden dat hij wel weet, op grond van ruime ervaring, hoe daarmee om te gaan. Maar voor mijzelf sprekend, ik koop dat weegschaaltje niet, kan ik er straks 2 thuis overtuigen om nut en noodzaak aan te tonen om tot een bepaalde aankoop over te kunnen gaan. Nee, ik sla over.

Afbeelding

3465
gilleko B. schreef:
ErikW schreef:Vrouw cadeau wordt duur! :D
Zonder vrijpostig te willen zijn meen ik uit posts van Frans af te leiden dat hij wel weet, op grond van ruime ervaring, hoe daarmee om te gaan. Maar voor mijzelf sprekend, ik koop dat weegschaaltje niet, kan ik er straks 2 thuis overtuigen om nut en noodzaak aan te tonen om tot een bepaalde aankoop over te kunnen gaan. Nee, ik sla over.

Afbeelding
Meestal als ik iets koop wat ik al heb, verkoop ik hetgeen ik al had. Dan kost het ook minder.

Daar kan niemand tegenop.

3467
omeCo schreef:
Tekork schreef:Grappig, bij mij 27,91

Afbeelding
Maar ja, ik kan dat ding niet kopen
Afbeelding
. Rare jongens, die Chinezen.
Je hebt wel voor de 2S gekozen? Links staat de 'oude' 2 en daar krijg ik ook de melding dat ik hem niet kan kopen. Wat je ook niet moet willen want die is 'oud'.

3468
B003 schreef:
omeCo schreef:
Tekork schreef:Grappig, bij mij 27,91

Afbeelding
Maar ja, ik kan dat ding niet kopen
Afbeelding
. Rare jongens, die Chinezen.
Je hebt wel voor de 2S gekozen? Links staat de 'oude' 2 en daar krijg ik ook de melding dat ik hem niet kan kopen. Wat je ook niet moet willen want die is 'oud'.
Ja, de 2s maar het lukt niet. 5 pogingen, betalen met iDeal, Klarna en Apple Pay maar het maakt allemaal geen zak uit. Zelfs een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres maar zelfs dat werkt niet.

‘Dat is een teken’ zei mijn vrouw die zich ook afvroeg waarom ik dat ding wil kopen ‘want je hebt er toch 1?’ (Zoals Gilleko B al uit eigen ervaring deelde)

Dusss. Geen 2s voor mij.