Re: La Marzocco Linea Mini

352
Complex inderdaad en dan nog komt het uit een heel dun slangetje, dat noem ik geen 'spoelen' dat is 'een plasje doen' ;-)

Bij de Vectis legde ik 'm zonder warmte-element op z'n zij op een paar handdoeken, met de bovenkant wat hoger, tuinslang in het grote kontgat van het element en spuiten maar, hard en wijd en het water kolkte eruit.

Zou zouden wij onszelf ook af en toe moeten uitspoelen, bedacht ik.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

353
fransg schreef:Complex inderdaad en dan nog komt het uit een heel dun slangetje, dat noem ik geen 'spoelen' dat is 'een plasje doen' ;-)

Bij de Vectis legde ik 'm zonder warmte-element op z'n zij op een paar handdoeken, met de bovenkant wat hoger, tuinslang in het grote kontgat van het element en spuiten maar, hard en wijd en het water kolkte eruit.

Zou zouden wij onszelf ook af en toe moeten uitspoelen, bedacht ik.
Dat mis ik nog het meeste van Japan
Afbeelding

Afbeelding

359
bobbee schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Inderdaad🫣, nu kan het oiv een mogelijk nieuwe bedrijfscultuur grosso modo twee kanten opgaan, ofwel een boekhouder(minister van financiën/controller/accountant) bepaalt, ofwel een vakinhoudelijke met een goede economische lange termijn visie bepaalt. In het laatste geval kan er nog wat moois uit voortkomen, in het eerste geval ben ik blij dat ik de Linea Mini al een tijd gelee heb gekocht.

Afbeelding

360
Meestal, meestal komt er meer geld ter beschikking door het enorme kapitaal wat Delonghi brengt. La Marzocco is zo authentiek dat ik mij afvraag of ze nu al durven te snijden. Over 20 jaar als de kosten /baten worden weggestreept komt er een jonge entrepreneur wat die niet is met een hoog self esteem om het bedrijf om zeep te helpen met zijn toekomst visie zonder ervaring en enkel school omdat die de merknaam gaat uitmelken met slechte kwaliteit producten en zegt dat het nodig is om de investeringen van de afgelopen 20 jaar terug te verdienen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!