Oh ja klopt, maar wil zelf graag dat die langer is.omeCo schreef:Handvat voor de hendel is identiek aan het portafilter handvat. Toch?
Re: Bezzera Strega
363Oh ik heb laatst antwoord van hem gehad daarover. Bellen kan trouwens ook.omeCo schreef:Ik ook. Dat verzoek ligt nu bij DiRossi. Helaas nog geen reactie….
364Het heeft geen haast. De goodies hoeven niet onder de kerstboom . Ik wacht het nog even af.
Maar jij weet dus al of het kan. Kan het, een langer handvat?
Maar jij weet dus al of het kan. Kan het, een langer handvat?
365Hij levert sowieso ook maatwerk, maar wat hij wel en niet doet weet ik niet.
Zo heb ik bij hem eens geïnformeerd of hij een base van een tamper op ontwerp wilde maken. Dat wilde hij destijds wel.
Hij heeft mij wat foto's gestuurd van de Strega met houten handvatten die hij maakt. Bij het ene model is het even groot. Bij het andere model lijkt hij langer, maar moeilijk te zien.
Zo heb ik bij hem eens geïnformeerd of hij een base van een tamper op ontwerp wilde maken. Dat wilde hij destijds wel.
Hij heeft mij wat foto's gestuurd van de Strega met houten handvatten die hij maakt. Bij het ene model is het even groot. Bij het andere model lijkt hij langer, maar moeilijk te zien.
367Prachtig, dat hout!
Maar als autoliefhebber blijf ik toch bij mijn 'AlfaRomeo' handvatten
368Preciesdennis-caro schreef: wo 15 dec 2021, 08:13 Prachtig, dat hout!
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
369Ik snap wat je bedoelt. De Strega handvaten zijn mooi en liggen ook nog eens lekker in de hand.
Toen ik ze openmaakte ontdekte ik helaas een holle binnenkant. Daar ging m’n ‘goede’ gevoel…
Toen ik ze openmaakte ontdekte ik helaas een holle binnenkant. Daar ging m’n ‘goede’ gevoel…
370Ahhhh, dit heb ik niet gelezenomeCo schreef: wo 15 dec 2021, 08:21 Ik snap wat je bedoelt. De Strega handvaten zijn mooi en liggen ook nog eens lekker in de hand.