Re: La Marzocco Linea Mini

362
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Inderdaad🫣, nu kan het oiv een mogelijk nieuwe bedrijfscultuur grosso modo twee kanten opgaan, ofwel een boekhouder(minister van financiën/controller/accountant) bepaalt, ofwel een vakinhoudelijke met een goede economische lange termijn visie bepaalt. In het laatste geval kan er nog wat moois uit voortkomen, in het eerste geval ben ik blij dat ik de Linea Mini al een tijd gelee heb gekocht.

Afbeelding
Zouden de prijzen gaan dalen?
Afbeelding
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

368
FerdiV schreef: Ik sta op het punt een La Marzocco aan te schaffen, maar twijfel om dit te doen bij een winkel of direct bij LM. Maakt dit nog wat uit? Mijn voorkeur gaat op een of andere manier uit om deze direct bij LM te bestellen, maar is dit wel verstandig i.v.m. onderhoud?
De vraag stellen is de vraag beantwoorden.... En daarbij kun je er van uit gaan dat als je rechtstreeks contact opneemt met LM dat zij je gewoon doorverwijzen naar een van hun importeurs hier in Nederland.

370
Zelf voor Alleborgh gekozen. Omdat het voor mij relatief dichtbij is, en misschien ook wel omdat het voorheen het bedrijf van Peter van der Weerd was. Op de één of andere manier geeft dat vertrouwen.
Leek mij een net bedrijf. Maar dat zal bij ESW ook zo zijn. Ze waarschuwden mij trouwens netjes over de (toen) lopende prijsverhoging. Ik mocht de machine nog voor de oude prijs kopen. Ook de ombouw naar vaste water aansluiting was inbegrepen.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.