Dank die had ik al eens gelezen, 2 gevolgtrekkingen, 1. hij is er zuinig op, 2. Ik hoop niet dat mijn vergeten in dit geval symptomatisch van aard is. Ik neem nu gelijk een espresso want dat schijnt te helpen.
️
Re: Wat drink je nu?
3812Ik vergeet weleens dat ik die kleine heb en gebruik 'm bijna nooitgilleko B. schreef: do 23 feb 2023, 10:07 Ik hoop niet dat mijn vergeten in dit geval symptomatisch van aard is.
Zit in een etui met een van de Mypressi's
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3813Dan is het goed, want als zelfs een man van jouw bruisend kaliber ook wel eens wat vergeet, dan maak ik mijzelf niet druk, over last en schouders
️
️
3814Valentijnsdag is al geweest hoor!gilleko B. schreef:Dan is het goed, want als zelfs een man van jouw bruisend kaliber ook wel eens wat vergeet, dan maak ik mijzelf niet druk, over last en schouders
️
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3815Colombia las perlitas
Hoofdkwartier
Een heerlijke koffie , erg aromatisch ook
Hoofdkwartier
Een heerlijke koffie , erg aromatisch ook
Faema Lambro - Mazzer Major E
3816bobbee schreef:Valentijnsdag is al geweest hoor!gilleko B. schreef:Dan is het goed, want als zelfs een man van jouw bruisend kaliber ook wel eens wat vergeet, dan maak ik mijzelf niet druk, over last en schouders
️
️
3817Groen van Hoofdkwartier
Eigengebrand
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
381816 in 32 uit zal het niet zijn, 1:2 is geen gemeengeod bij een hevel geloof ik. Sowieso doek het soms anders omdat ik dat lekkerder vind. Blijf wel een beetje rond die 1:2 ronddansen.
️
️
381919g in, 32 uit in 25s
met de Mypressi rond de 8 bar extractiedruk
3820Oh ja de Mypressi (die niet meer te koop is). Leuk dat je daar thuis ook koffie mee maakt.fransg schreef:19g in, 32 uit in 25s
met de Mypressi rond de 8 bar extractiedruk
️