Re: Wat drink je nu?

3994
Ik geniet van een dubbele espresso gezet met Costa Rica Dark Roast van Little Roastery.
Een tijdje terug had ik van OmeCo een pullman filterbakje overgenomen. We hadden toen afgesproken bij de Little Roastery omdat hij daar vaak is en ik daar ook wel eens wilde kijken.
Gezellig daar zitten koffie leuten en toen kreeg ik ook nog een zakje koffie mee aan het eind. Een van zijn favorieten de Costa Rica dus. Mij bevalt die dus ook erg goed. Lekkere zoete tonen, vol en chocolade achtig vind ik hem.
Maar vooral vind ik het leuk dat je op zo’n manier via het forum leuke ervaringen op doet :D

Re: Wat drink je nu?

4000
Zo dan, eerste shot van zojuist ontvangen koffie van de maand van het Hoofdkwartier. 7 juni branddatum dus gelijk in de maler gekegeld, strike!!!. Peru La Lima Washed. Zat er een nog een rooie bij. Ga malingsgraad nog iets minder fijn maken, maar het lijkt wel ofwel dat mijn skills beter worden, ofwel dat de brandprofielen van het HK steeds aangenamer worden. Volle body met heerlijk fruitachtig zuur. Cacao en noten blijven achter op de tong. Die fruitachtige aciditeit is iets wat ik de laatste tijd wel in een koffie moet en wil proeven.
Afbeelding
Afbeelding


[emoji477]️