Re: Espresso machine

43
mel schreef: za 22 aug 2020, 22:57 Heeft er iemand een idee of een Quick Mill aankopen goedkoper is in Italië ? Ik ga er volgende week naartoe
Wanneer je hier noteert wat die kost en vervolgens het bedrag in Italië ook even omrekent naar onze eigen Euro's dan weet je het meteen -- mogelijk zijn de prijzen daar ook niet bij elke winkel hetzelfde en heb je ook daar "dozenschuivers" waar je weinig service van hebt te verwachten, net zoals we die hier hebben.

Ik zou zoiets niet "goedkoop" halen, maar een machine kopen die je graag hebt, bij een leverancier in je (wijde) omgeving die zelf ook repareert en onderdelen genoeg in huis heeft niet zo een van "brengt u hem langs dan zenden wij 'm maar de importeur".
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

44
fransg schreef: zo 23 aug 2020, 10:04
mel schreef: za 22 aug 2020, 22:57 Heeft er iemand een idee of een Quick Mill aankopen goedkoper is in Italië ? Ik ga er volgende week naartoe
Wanneer je hier noteert wat die kost en vervolgens het bedrag in Italië ook even omrekent naar onze eigen Euro's dan weet je het meteen -- mogelijk zijn de prijzen daar ook niet bij elke winkel hetzelfde en heb je ook daar "dozenschuivers" waar je weinig service van hebt te verwachten, net zoals we die hier hebben.

Ik zou zoiets niet "goedkoop" halen, maar een machine kopen die je graag hebt, bij een leverancier in je (wijde) omgeving die zelf ook repareert en onderdelen genoeg in huis heeft niet zo een van "brengt u hem langs dan zenden wij 'm maar de importeur".
Ik heb er twee gekocht bij Evermess in Zaltbommel.Waren inruilers.
Wel 12 jaar geleden de laatste keer.
Je zou eens kunnen informeren.Hebben eigen technische dienst.
Maar in zo'n quick zit nauwelijks iets dat kapot kan.

45
cremalover schreef: zo 23 aug 2020, 10:42
fransg schreef: zo 23 aug 2020, 10:04

Ik heb er twee gekocht bij Evermess in Zaltbommel.Waren inruilers.
Wel 12 jaar geleden de laatste keer.
Je zou eens kunnen informeren.Hebben eigen technische dienst.
Maar in zo'n quick zit nauwelijks iets dat kapot kan.
Precies. Je zou kunnen overwegen een tweedehandsje op de kop te tikken, laat er door Peter een OPV en EX4 pompje inzetten, koopt een mooie zware (naked) portafilter en een mooie zak bonen, en gáán maar.
Quickmill 2820 / Carimali M1