De Lelit Bianca woordt erg positief besproken. Wat ik ook prettig vind is dat de Vintage Shop, bedrijf waar ze oude Faema's restaureren, dit merkt voert en er enthousiast over is. Dit zijn serieuze jongens. Zou jij een alternatief in gedachten hebben, hoor ik het graag.Frup schreef: vr 05 aug 2022, 21:44Oh ja, de Honne. Heb het nog even opgezocht. Ziet er fraai uit.Alabaster schreef: vr 05 aug 2022, 18:40 Zoals elders op het forum staat heb ik een Honne grinder gekocht. De Strega wil ik vervangen door de Lelit Bianca. Mijn kinderen en vrouw vinden de Strega te eng om koffie mee te zetten en dat is natuurlijk niet de bedoeling. ik vind hem zelf prima, maar liefde gaat voor de koffie ..
Jammer van de Italiaanse Heks. Ik had die ook ooit overwogen. Ik begrijp dat je vrouw en kinderen er ook aan mogen komen?
Aanvankelijk vond ik het zélf eng als mijn vrouw aan mijn hevel kwam. Veel te bang dat ze hem per ongeluk zou laten schieten. Dan zou ik met een kapotte machine en ravage zitten, en zij misschien met een gebroken kaak.
Peter van Kafko vond hevels maar niets vertelde hij me destijds. Hij had te vaak ongelukken ermee gezien.
Er is veel keuze. Waarom de Lelit Bianca?
Re: Bezzera Strega Te Koop
41Superkop; Hedone Honne.