Re: Izzo Alex Duetto, goede prijs?

41
Dank je dank je, volgens mijn huisgenoten zijn er nog geen afleverpogingen geweest (gelukkig) dus zal hij maandag wel komen!

Sja, ik ga wel gewoon die simpele filtertjes gebruiken op de aanzuigslang en dan nog nu en dan een ontkalkbeurt, moet voldoende zijn.

Foto's krijg je zeker!
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

42
Volgens mij is de hardheid in Groningen 8,5 Dh, en met mijn ontkalkingsregime houd ik mijn machine redelijk goed kalkvrij. Dus met 6,5 zal het helemaal meevallen.

Een goede indicatie voor verkalking is om die grote schoef bovenop je E61 los te schroeven en te kijken hoe het gesteld is met het element eronder.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

45
Haha, sja. Er liggen als mensen op bed (studentenhuis).
Bovendien is er slecht licht, en ben ik moe. Dan gaat er ook allemaal eerder iets fout.
Ik heb de wekker vroeg gezet, en heb gelukkig de eerste afspraak morgen pas om 1 uur :D
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

46
Joep op ma 24 aug 2009, 22:31
Kom net thuis, en liep vol tegen een grote doos aan! Het is nu te laat om hem open te maken e.d.
hoezo te laat????? :shock: Maak open dat ding........nou moeten we tot morgen wachten, je moet zeker ook nog werken? Zie je wel...kun je niet aan je vrouw vragen of ze morgen voor de koffie ff die foto's publiceert? :lol:

ps ik zie net dat jij dat helemaal zelf gaat regelen, geweldig

47
Werken?
Vrouw?
:shock:
Ik ben een vrijgezelle student :D
"hoi mooi meisje, ik maak hele lekkere koffie, wil je proeven?

Idd, morgen maak ik mooie foto's, (of doe een poging) en zijn jullie de tweede die haar te zien krijgen ;)
En dan experimenteren, TFMR, en nog meer proberen. :D