Sinds een aantal maanden heb ik nu ook een halfautomaat. In eerste instantie was ik ook op zoek naar een kleinere maler maar wat ben ik blij dat ik uiteindelijk een grotere maler heb gekocht (Mazzer SJ). Ik zou nooit meer terug willen naar een kleinere maler omdat het resultaat van een grotere maler gewoon vele malen beter is en deze gewoonweg fijner werkt.
Er zijn inderdaad wel wat kleinere malers die ook een zeer goed resultaat geven maar ga er maar vanuit dat je aan het einde van de rit meer kwijt bent aan meerdere kleine malers die kapot gaan dan een grote maler die de rest van je leven mee gaat.
En ja, hij is groter en staat minder mooi op het aanrecht (kun je mijn vriendin vragen ) maar met een kleinere hopper valt het allemaal wel mee. Uiteindelijk is het zonde om op het één na belangrijkste te besparen (na de verse bonen). Ik had voorheen ook mijn twijfels maar als je eenmaal om bent wil je nooit meer terug.
Re: Wat voor maler is dit?
41Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60