Re: Adresjes topic

41
Voor een vriend in Den Haag zoek ik een adres (of meerdere) van specialty branders aldaar.

Kunnen jullie er een (of meerdere) aanbevelen?

Dank alvast!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

45
Ja inderdaad Sprso van Paul Velder, vooral die! Heeft een mooie blend ook "Uno Momento".

Verder zag ik ook deze (maar ken ik niet, ondanks zijnde oud-Hagenees, maar ja, dat was nog in het pre-3rd wave tijdperk :))
http://dekleinekoffiebranderij.nl/site/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

48
Ron74 schreef:even bij Boon wezen kijken, en een zakje meegenomen. Geen branddatum...
Wanneer je in hun zaak bent, staat natuurlijk de mogelijkheid open om iets te vragen als "kunt u mij de branddatum vertellen alstublieft?"

En als je dan een pen bij je hebt, zet je de datum op het zojuist gekochte pakje.

Dat lijkt me eigenlijk als oplossing briljant door zijn eenvoud.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

49
Ik heb er ook weleens wat gekocht en toen gevraagd naar de meest verse bonen en de branddatum. Maar het meest briljante én eenvoudige is toch als ze het er zelf op (gaan) vermelden. Mocht ik daar weer eens zijn dan zal ik ze dat met klem adviseren! Hopelijk doen ze er dan wat mee en kan ik het hier vermelden zodat de verkopen de lucht in schieten!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

50
Ik ben een week of twee geleden daar geweest en zij vertelde mij dat hun Giesen de verkoop in ggaat vanwege da aanschaf van een grotere....... Dus zaken gaan goed.
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg 😀