Re: Fracino Roastilino
41Ha ja dat zou wat zijn!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Nee dat is ook nergens voor nodig. Roemer, die meehelpt met een aantal brandingen heeft er een aantal mee, een aantal batches staat bij Trakteren, daar leer ik veel van want zij gebruiken deze (voor zichzelf en enkele klanten, is snel op) en geven feedback zodat ik me kan verbeteren, een paar doosjes heb ik bij Piet van KCC gebracht en ik heb ook wat zelf gehouden.grad schreef:drink je die batches ook allemaal zelf op ??.
Ja, ik wil, als ik alles wat ik nu heb (ongeveer 10 verschillende soorten) op heb gebrand ook kijken op welke soort ik me wat meer ga richten. Maar de variatie te proeven en ruiken vind ik ook al erg leuk.grad schreef:De meesten, waaronder ikzelf branden in het begin 1, 2 of 3 soorten die ze lekker vinden en proberen daar het beste uit te halen.
variant schreef:Heb je mijn adres al Frans?
Levering van kleine oplages : vanaf 5000 stuksfransg schreef:variant schreef:Heb je mijn adres al Frans?aan postorderen ben ik nog niet toe, eerst de zakken bestellen en ook stickers met logo.