Haha betreft het proeven betwijfel ik het ook. Dat is ook niet de reden dat ik deze bakjes interessant vind.Marcje schreef:Ik heb een PSM mod en gebruik HQ bakjes. Werkt prima. Waag ook te betwijfelen of ik het verschil zou proeven
Dat gezegd hebbende wil ik er nog wel 1 bij hebben, mocht er als groep ingekocht worden!
Momenteel zit ik bij een licht/medium boon op een gekalibreerde Niche tussen stand 3 en 4 te malen. Terwijl een James Hofman rond stand 20 zit. Wanneer ik dat zou doen dan krijg ik een stortvloed als doorloop. Mogelijk dat hij niet kalibreert, maar dat doet YouTuber Sprometheus dan ook niet? Die zit ook rond stand 20. Nu is het natuurlijk ook machine afhankelijk, want met mijn Silvia maalde ik tussen stand 7 & 9. Maar zo grof als zij malen begrijp ik niet.
Wanneer ik met de HQ 1 tot 2 standen hoger kan malen voor hetzelfde resultaat, zou dat al winst zijn. Een IMS of VST zou fijner malen stimuleren, dat is juist wat ik niet kan gebruiken.
Zullen we anders in persoonlijke berichten een bestelling rond maken? Is er iemand die daarin het voortouw kan/wil nemen? Mogelijk zijn er nog meer gegadigden? Het is wel handig dat we onder de inklaringskosten blijven.
@ronald, ja we bedoelen hetzelfde. Het zal wel bij de Strega horen. Wel irritant.