Re: Wat drink je nu?

4061
Kopje is Nuova Point. Die bevalt me goed, zo lekker dik.
De foto is vrij donker idd. De koffie ook.
In het zonlicht ziet ie er al anders uit. :D

Afbeelding
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Re: Wat drink je nu?

4063
Ik drink nu Passalacqua Harem, omdat ik deze in Napels gebrande koffiebonen hier op het forum langs zag komen. Het voordeel is dat ik nu weet dat ik lichter gebrande bonen toch echt meer waardeer! En dat ik lekker met pressure profiling in de weer ben. Maar verder is dit de eerste en laatste keer dat ik deze boontjes koop. Er schijnen niettemin veel liefhebbers te zijn. Zo zie je maar weer. Smaken verschillen.

Re: Wat drink je nu?

4064
HeinK schreef:Ik drink nu Passalacqua Harem, omdat ik deze in Napels gebrande koffiebonen hier op het forum langs zag komen. Het voordeel is dat ik nu weet dat ik lichter gebrande bonen toch echt meer waardeer! En dat ik lekker met pressure profiling in de weer ben. Maar verder is dit de eerste en laatste keer dat ik deze boontjes koop. Er schijnen niettemin veel liefhebbers te zijn. Zo zie je maar weer. Smaken verschillen.
Ik heb de harem ook geproefd. Vond hem lekker worden bij hogere temperaturen (96 op mijn Lelit bianca). Kouder gezet werd hij weeïger. Daar kan je eens mee experimenteren
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Re: Wat drink je nu?

4069
Cappuccino gedronken in caffe Borsari in Verona. Wat een geweldige espresso bar. Echt zo’n bar waar voornamelijk locals komen. Om te drinken echter weer heel betaalbaar (€1,80 voor een cappuccino)

Koffie wel heuuuul duur om te kopen
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

Re: Wat drink je nu?

4070
Haha, wat grappig. Daar was ik onlangs óók om een koffie te drinken!
Wat een heerlijk en leuk klein cafè hè?

p.s. het lekkerste ijs van onze reis aten we bij 'The art of ice cream' (Via Leoni, 3, Verona)
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.