Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

423
Even voorstellen aan ons nieuwe gezinslid. Vanmiddag opgehaald bij Alleborgh.
Het is de opvolger van de Profitec Pro 800, die nu bij Madencio staat. (de 800 heeft bij zijn reis helaas een lichte lekkage bij de watertank opgelopen. Maar de vervangende onderdelen zijn onderweg)
De Linea Mini werd netjes voorzien van een vast water aanvoerslang en een 'Pro-Touch steam wand' . Ik kreeg nog wat doekjes, een borstel en nog twee extra stoomkannetjes erbij. Samen met de collectie IMS bakjes die ik al had, heb ik nu wel een kast vol bakjes!
1e keer melk stomen: wauw! Dat gaat werkelijk als een tierelier. In no time een prachtige micro-foam.

Ik ben nog even zoekende naar de juiste dosering en welke van de filterbakjes het handigste is voor 18 gr.
Er zaten 2x 7gr (diep en ondiep), 14 gr, 17 gr, 21 gr bakjes bij + een Stevie Wonder bakje.

Afbeelding
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

426
fransg schreef: di 12 jul 2022, 14:19
RoosW schreef: di 12 jul 2022, 13:45 Net, een Prime day aanbieding op Amazon.nl - Kindle Paperwhite Signature edition.
netjes inderdaad!

ik heb een paar maal zoiets gekocht en na verloop van tijd weggegeven omdat ik er in de praktijk niets mee dee ;'-)

Schermafbeelding 2022-07-12 om 14.18.08.png
Ik lees gemiddeld bijna 1 boek per dag, dus mijn gebruik ligt hoog genoeg om het verantwoord te vinden ;) Komt bij dat wij schijtziek werden van elke vakantie een koffer vol boeken mee te sjouwen als extra bagage, twee ereaders weegt aanzienlijk minder en past in de handbagage, mijn huidige ereader telt ruim 2000 gelezen boeken, dus was echt aan vervanging toe.

428
Frup schreef: di 12 jul 2022, 21:11 Even voorstellen aan ons nieuwe gezinslid. Vanmiddag opgehaald bij Alleborgh.
Het is de opvolger van de Profitec Pro 800, die nu bij Madencio staat. (de 800 heeft bij zijn reis helaas een lichte lekkage bij de watertank opgelopen. Maar de vervangende onderdelen zijn onderweg)
De Linea Mini werd netjes voorzien van een vast water aanvoerslang en een 'Pro-Touch steam wand' . Ik kreeg nog wat doekjes, een borstel en nog twee extra stoomkannetjes erbij. Samen met de collectie IMS bakjes die ik al had, heb ik nu wel een kast vol bakjes!
1e keer melk stomen: wauw! Dat gaat werkelijk als een tierelier. In no time een prachtige micro-foam.

Ik ben nog even zoekende naar de juiste dosering en welke van de filterbakjes het handigste is voor 18 gr.
Er zaten 2x 7gr (diep en ondiep), 14 gr, 17 gr, 21 gr bakjes bij + een Stevie Wonder bakje.

Afbeelding
Ohh, wat een plaatje! Gefeliciteerd!