Re: Niche Zero Grinder

481
Overkill? Dat is geen Overkill? Beetje te min naar de pavoni toe, naast iedere serieuze espressomachine moet een dijk van een maler staan. No matter what.
Als je het over te groot hebt naast de pavoni snap ik wat je bedoelt maar dat is een keuze.

Zou gewoon de niche maar bestellen. Uitstel verhoogt verlangen! Heerlijk gevoel als je de maker ontvangt
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

483
Het bestellen is inderdaad goed te doen via Indigogo. De wachttijd is inderdaad wel een uitdaging. De witte niche was niet meer voorradig, dus heb ik de zwarte besteld. Toen bleek dat ik de mijne pas rond juni mag verwachten.

Gelukkog heb ik de hamdmaler van hanR mogen lenen, dat begint nu toch wel bijzonder goede koffie op te leveren. Single dosing is wel prettig zo kan ik wisselen van boon wanneer ik maar wil.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

485
Ik heb ook via Indiegogo besteld en als het goed is, komt DPD me morgen blij maken met de witte Niche Zero. Ondanks dat ik een mei-batch heb....ze zijn mooi op tijd met uitleveren. 👍🏻😏
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal

Niche Zero + Lelit Bianca

486
Vandaag mijn zwarte Niche ontvangen. Wat een mooi maalsel ten opzichte van Quamar M80E. Vandaag al een heel stuk mooi kunnen afstellen. Helaas heb ik vandaag van bonen moeten wisselen dus qua smaak niet volledig kunnen vergelijken met de Quamar. Maar het was al een grote verbetering zonder tot de optimale setting te komen.

489
Voordeel van de Niche is dat je die maalgraad snel vindt

Ik had gisteren dat de moer die door de NFC disk gaat, uit zichzelf helemaal los was gekomen . Dit is waarschijnlijk heel geleidelijk aan gebeurd. Gelukkig geen schade.
Geen idee hoe het is gebeurd, maar ik ga het wel goed in de gaten houden....

Laatst gewijzigd door Keyser op vr 01 mei 2020, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.