Re: The puck rake

57
Koffie vrinden,

Na een aantal mails en pb's hebben we de productie weer opgestart.
Dus voor wie nog op zoek was naar de perfecte WDT tool we hebben ze weer.

Ondertussen heb ik ook een nieuwe marktplaats advertentie aangemaakt dus hierbij;

https://link.marktplaats.nl/m1895070011

De voorkeur is wel bestellen via marktplaats aub, dit omdat je dan zelf achter postNL aan kunt als er iets mankeert aan het pakketje.
En dat is voor beide partijen wel zo fijn. Mocht er iets zijn dan lossen we dat uiteraard altijd netjes op.
Bij ons is klant nog steeds koning. ;) 8-) :mrgreen:

Mocht je niet via marktplaats willen handelen oid dan mag je natuurlijk altijd een pbtje of mailtje doen via hier.

Zoals eerder genoemd doen we ook ander printwerk in overleg, we hebben sowieso een aantal standaarden (zelf ontworpen) voor verschillende diamaters trechter die buiten het bakje vallen, laten dus geen vrije koffie ruimte.
Te personaliseren met tekst zoals merknaam vd machine of forumnaam oid.

Groet,

Arjen

58

ArjenT5R schreef:dit omdat je dan zelf achter postNL aan kunt als er iets mankeert aan het pakketje.
Helaas werkt dat zo niet, de verzender is degene die heeft gekocht bij postnl en dat is de persoon waar postnl iets voor kan doen. Alleen de verzender kan een onderzoek opstarten of geld terug vragen bij een geannuleerde verzending oid.

Dit ter info.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

59
Klopt, echter als je dus je verzendlabel via marktplaats aanschaft is de koper verantwoordelijk voor de zending.
Dat is tenminste wat ze me bij postNL hebben verteld :mrgreen:

Dit dus omdat in dit geval de koper zelf betaald voor zijn label, dus de gene die betaald is de verantwoordelijke in deze.

60
ArjenT5R schreef: zo 09 okt 2022, 08:02 Koffie vrinden,

Na een aantal mails en pb's hebben we de productie weer opgestart.
Dus voor wie nog op zoek was naar de perfecte WDT tool we hebben ze weer.

Ondertussen heb ik ook een nieuwe marktplaats advertentie aangemaakt dus hierbij;

https://link.marktplaats.nl/m1895070011

De voorkeur is wel bestellen via marktplaats aub, dit omdat je dan zelf achter postNL aan kunt als er iets mankeert aan het pakketje.
En dat is voor beide partijen wel zo fijn. Mocht er iets zijn dan lossen we dat uiteraard altijd netjes op.
Bij ons is klant nog steeds koning. ;) 8-) :mrgreen:

Mocht je niet via marktplaats willen handelen oid dan mag je natuurlijk altijd een pbtje of mailtje doen via hier.

Zoals eerder genoemd doen we ook ander printwerk in overleg, we hebben sowieso een aantal standaarden (zelf ontworpen) voor verschillende diamaters trechter die buiten het bakje vallen, laten dus geen vrije koffie ruimte.
Te personaliseren met tekst zoals merknaam vd machine of forumnaam oid.

Groet,

Arjen
Mooi spul! Ik heb misschien wel interesse in zo'n trechter! Heb je meer info? Je zit hier trouwens praktisch om de hoek zie ik, ook wel zo handig! :D
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021