Re: Machine 24/7 aan laten staan
5180 cent minder dan vorig jaar 

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Je gaat via "edit" naar de wemo insight. Daar staat data export, daarop klikken, emailadres invoeren, versturen klikken en je ontvangt een bestand.manduca schreef:Hoe lees jij die WeMo Insight uit Bobbee?
Nou, daar kan de thermostaat wel voor op strandje sambal blijven staan toch?fransg schreef:80 cent minder dan vorig jaar
Tnx! Zal het morgen eens proberen te plotten.bobbee schreef:Je gaat via "edit" naar de wemo insight. Daar staat data export, daarop klikken, emailadres invoeren, versturen klikken en je ontvangt een bestand.manduca schreef:Hoe lees jij die WeMo Insight uit Bobbee?
Dat soort plaatjes herken ik, ga ook even zoeken.fransg schreef: wo 09 feb 2022, 23:40 80 cent minder dan vorig jaar
Schermafbeelding 2022-02-09 om 23.39.50.png
Mmm, ik kom er niet echt uit hoe ik de reeks getallen nu moet lezen en in een grafiek moet plotten. Het is een hele rij met - en + getallen. Ik snap dat al niet zo goed. Maar Excel ook niet geloof ik; maakt er niet meer van dan een lange rechte lijn op de 0.....manduca schreef: do 10 feb 2022, 00:05Tnx! Zal het morgen eens proberen te plotten.bobbee schreef:Je gaat via "edit" naar de wemo insight. Daar staat data export, daarop klikken, emailadres invoeren, versturen klikken en je ontvangt een bestand.manduca schreef:Hoe lees jij die WeMo Insight uit Bobbee?