Re: Profitec 800

51
*Ik heb de Profitec nu twee weken op de kop af, en ik moet toegeven dat ie toch ook wel nadelen heeft, hoor: elke koffie is nu zo goed als perfect. Wegen, grinden, plops trekken en klaar. Het dreigt saai te worden :D
Superkop; Hedone Honne.

56
Alabaster schreef: zo 04 sep 2022, 14:33 *Ik heb de Profitec nu twee weken op de kop af, en ik moet toegeven dat ie toch ook wel nadelen heeft, hoor: elke koffie is nu zo goed als perfect. Wegen, grinden, plops trekken en klaar. Het dreigt saai te worden :D
Krijg je perfectie, is het weer niet goed... :D Ik merk trouwens wel hetzelfde hoor, maar ik ben er juist dankbaar voor. Als ik nu de juiste maalgraad en tijd heb weeg ik 9 van de 10 keer niet eens meer af. Heerlijk gemakkelijk, altijd goed.
Vectis / Lagom 01

57
Alabaster schreef:*Ik heb de Profitec nu twee weken op de kop af, en ik moet toegeven dat ie toch ook wel nadelen heeft, hoor: elke koffie is nu zo goed als perfect. Wegen, grinden, plops trekken en klaar. Het dreigt saai te worden :D
Ik denk dat @omeCo je wel zal willen helpen om je leven terug spannender te maken door je 800 over te nemen

58
De B. Cormorant schreef:
Alabaster schreef:*Ik heb de Profitec nu twee weken op de kop af, en ik moet toegeven dat ie toch ook wel nadelen heeft, hoor: elke koffie is nu zo goed als perfect. Wegen, grinden, plops trekken en klaar. Het dreigt saai te worden :D
Ik denk dat @omeCo je wel zal willen helpen om je leven terug spannender te maken door je 800 over te nemen
Zeker! En dank voor deze tip voor Alabaster!