Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

52
Dit forum is natuurlijk niet jouw persoonlijke helpdesk, maar een discussieplaats. De meeste van onze leden hebben überhaupt geen volautomaat, laat staan een specifiek model, laat staan een specifiek model met een specifiek probleem. Dus het is heel goed mogelijk dat er niemand is die je kan helpen.

De reacties die er staan berusten allen op één voorlopig niet-begrepen reactie. Je conclusie is dus gebaseerd op één post? Het komt nogal arrogant over.

Re: Het grote Miele CVA 620 (problemen)-topic

55
Marco Wullems schreef:Hoi allemaal.

Ik heb sinds kort een probleempje.
Het waterreservoir loopt langzaam leeg in de machine, met een voetbad van water tot gevolg.
Zuig iedere keer maar weer het opvangbakje leeg, maar hij blijft zachtjes leeglopen.
Iemand een idee???

Marco
1 st plaatst om te zoeken zijn de rubbertjes in het waterreservoir en de aansluiting rubber in de machine zelf .
Normaal zal het de ring in de machine zelf zijn die verhard is , vervangen ?? , zal effe zoeken zijn naar onderdeel en hoe je hem demonteert denk ik .

Miele CVA 620 water gaat naar opvangbak ipv door koffie

57
Alvast iedereen de beste wensen voor 2014.

Ik heb een miele CVA 620-2, nu heb ik sinds langere tijd (lees 1,5 jaar) het effect dat het kopje steeds een beetje leger is en de waterbak steeds sneller vol.
In de beginne heb ik dit opgelost op de waterhoeveelheid op te hogen maar dit zijn nu extreme proporties. het is nl zo dat ik twee grote koppen moet selecteren om 1 kopje vol te krijgen. en je raad het al de waterbak is vol en ik moet hem zeker dagelijks legen anders loopt deze over. :(

Nu heb ik 'm nog niet opengemaakt maar als ik het rooster eruit haal dan zie ik dat na het zetten van een kop koffie na pakweg 5 sec het druppelen begint in de waterbak. Dit water is helder en koud, mijn conclusie het lekt ergens tussen de pomp en het verwarmings element. :idea:

Ik had vluchtig ergens gelezen dat het overdruk membraam wellicht defect kan zijn.
vraag 1) zijn jullie het hier een beetje mee eens :?:
vraag 2) heeft iemand een link waar ik deze kan bestellen :?:

Groet Edwin