Re: Koffiepraat 2008

53
Heb gister veel aan jullie gedacht en zo waanzinnig lopen balen ,dat ik er niet bij was.
En het ergste was dat het uiteindelijk niet zo verschrikkelijk druk was en ik met wat extra inspanning van mijn collega's best gemist had kunnen worden. :cry:
Hoop snel op een volgende editie en dan ben ik er.
Barista level 1 en 2
Nationaal Coordinator SCAE Netherlands

54
AnnemarieTiemes schreef:Heb gister veel aan jullie gedacht en zo waanzinnig lopen balen ,dat ik er niet bij was...
En terecht!

Het was een top middag (al zeg ik het zelf)! Ik heb zojuist de foto's en een verslag(je) op Koffiegek gezet, zie hier >>

Aanvullingen en reacties zijn uiteraard van harte welkom!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

55
Misschien leuk om wat meer foto's te plaatsen op koffiegek; niet alleen van de VIP's, maar ook van de andere 'true coffeelovers' en leden van Koffiepraat. Ik mis bijvoorbeeld Karel, Bart, Arnaud en Arno. Van Onno, Barend, Liesbeth etc. weten we al hoe ze eruit zien en wat ze kunnen.

56
Richard schreef:Misschien leuk om wat meer foto's te plaatsen op koffiegek; niet alleen van de VIP's, maar ook van de andere 'true coffeelovers' en leden van Koffiepraat. Ik mis bijvoorbeeld Karel, Bart, Arnaud en Arno. Van Onno, Barend, Liesbeth etc. weten we al hoe ze eruit zien en wat ze kunnen.
Je mag je eigen foto's natuurlijk altijd mailen (redactie@koffiegek.nl). We plaatsen ze met alle plezier ;)

58
Richard schreef:Ik zal er aan denken, de volgende keer. Ik vond het trouwens een zeer geslaagde middag; goeie koffie en dito bossche bollen
Goed om te horen!