Re: Wat drink je nu?

5001
Aha helder. Dan zou ik denk ik twee koffies bestellen. De Milky cake en nog een andere gefermenteerde of anarobic. Ik had een keer de blueberry boom van dak. Een anarobic Ethiopië. Echt de lekkerste koffie die ik tot nu toe gedronken heb. Volgensmij staat dak ook wel bekend om de funky smaakjes die zij soms hebben. Soms is het hit, soms een Miss. Gewoon lekker proberen
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

5005
Heeft DAK nu een winkel?

Ze hadden vroeger een showroom in Amsterdam noord maar die is toch permanent gesloten?

.
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs

5006
MichaelvDuuren schreef: zo 05 jan 2025, 13:15
Randy schreef:Heb de Milky Cake en Dulcedo besteld.... Ben erg nieuwsgierig en zal mijn ervaring hier delen.
Kon je ze niet in de winkel op halen, zodat je de verzendkosten niet hebt?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daar willen ze mijn cadeaubon (van DAK!) niet accepteren. Ik vind het nogal belachelijk, maargoed. Ik kan die dus alleen online gebruiken. En ophalen in de winkel is dan geen optie tijdens het bestellen.

5007
Ze zijn idd net pas weer begonnen met een fysieke locatie. Ik denk (dus annname) dat het een administratief dingetje is, dat ze de boekhouding van de winkel en die van de online shop gescheiden houden en het daarom (nog) niet mogelijk is.
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

5008
Daar heb je als klant van DAK helemaal niks mee te maken. Zou in mijn optiek geen excuus mogen zijn. Die waardebon is van DAK, als klant is de onduidelijkheid hun probleem. Snap niet dat ze dat niet intern oplossen. Zo'n klein bedrijfje moet snel kunnen schakelen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5010
bobbee schreef: zo 05 jan 2025, 16:16 Daar heb je als klant van DAK helemaal niks mee te maken. Zou in mijn optiek geen excuus mogen zijn. Die waardebon is van DAK, als klant is de onduidelijkheid hun probleem. Snap niet dat ze dat niet intern oplossen. Zo'n klein bedrijfje moet snel kunnen schakelen.
Ik vind het ook een vaag en vooral klantonvriendelijk. Ik heb juist een cadeaubon gevraagd omdat de nieuwe winkel vlakbij mijn werk zit. Ik zit zelf in de cijfers en boekhoudkundig is dit simpel op te lossen. Als de koffie maar goed is, dat zou het binnenincident wel doen vergeten. Maar het blijft klantonvriendelijk.

Na DAK wil ik Little Roastery eens proberen. Ik begrijp dat dit een soort huisbranderij is van dit forum?