Re: Wat drink je nu?

5061

youssef88 schreef: nu heb ik meerdere koffies van dak..single.... manhatten... maar is dit misschien toch wel de lekkerste koffie die ik ooit gedronken heb
Erg grappig om te lezen. Ik heb deze bonen zelfs in de kliko gedonderd, zo vreselijk zuur vond ik het...
Smaken verschillen gelukkig!
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

5062
Leinad schreef:
youssef88 schreef: nu heb ik meerdere koffies van dak..single.... manhatten... maar is dit misschien toch wel de lekkerste koffie die ik ooit gedronken heb
Erg grappig om te lezen. Ik heb deze bonen zelfs in de kliko gedonderd, zo vreselijk zuur vond ik het...
Voortaan dus gewoon op marktplaats zetten!
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper

5063
omeCoffee schreef: Voortaan dus gewoon op marktplaats zetten!
Marktplaats zou ik niet snel doen, maar een eventuele volgende keer zal ik ze zéker op het forum zetten, voor de liefhebber af te halen of op te sturen :-)

5064
Leinad schreef: vr 21 feb 2025, 16:07
waarmee heb je ze gezet? ik ben er nog niet uit of ik ze lekkerder vind met de bar op 3.0 of 3.5 op londinium.. nu zal je zeggen das een miniem verschil.. maar ja.. proef ze naast elkaar en je proeft t. op 3.0 is die wat intenser en 3.5 wat zachter.

maar beide heerlijk
Londonium L R 24 + niche zero

5065
youssef88 schreef: waarmee heb je ze gezet? ik ben er nog niet uit of ik ze lekkerder vind met de bar op 3.0 of 3.5 op londinium.. nu zal je zeggen das een miniem verschil.. maar ja.. proef ze naast elkaar en je proeft t. op 3.0 is die wat intenser en 3.5 wat zachter.

maar beide heerlijk
Ik heb gezet met de pro800, met de Europiccola en met de moka. Ik heb het wel geprobeerd :-(

5066
Leinad schreef:
omeCoffee schreef: Voortaan dus gewoon op marktplaats zetten!
Marktplaats zou ik niet snel doen, maar een eventuele volgende keer zal ik ze zéker op het forum zetten, voor de liefhebber af te halen of op te sturen :-)
Nee, marktplaats was ook geen goed idee. Ik schreef sneller dan ik dacht
Afbeelding
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper