Timemore Sculptor 064 en 078
562Jawel, hier ook witte rook voor een zwarte 078s!!!
Vervolgens nog wel 35-40 werkdagen wachten…
Toen wij vroeger gingen verhuizen, ik was 9 of 10, had mijn moeder een stuk van een meetlint opgehangen. Ik mocht daar iedere dag 1 cm vanaf knippen. Zo telden we af van 100 naar de grote dag!
Eens even kijken of we nog ergens een meetlint hebben liggen…
Vervolgens nog wel 35-40 werkdagen wachten…
Toen wij vroeger gingen verhuizen, ik was 9 of 10, had mijn moeder een stuk van een meetlint opgehangen. Ik mocht daar iedere dag 1 cm vanaf knippen. Zo telden we af van 100 naar de grote dag!
Eens even kijken of we nog ergens een meetlint hebben liggen…
Laatst gewijzigd door omeCo op wo 30 aug 2023, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Timemore Sculptor 064 en 078
563Eerst zien, dan geloven . Maar we staan in ieder geval op een lijstje.
564Wat bedoel je?ErikvW schreef: Mijne ook. Er is wel iets vreemds aan de hand lijkt het, maar dat is een goed nieuw/slecht nieuws issue... Even paar dingen uitzoeken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
565Nou, ik had in eerste instantie 2 x een 64S besteld. Ik had gebruik gemaakt van de actie om te upgraden naar een 78S en ik dacht dat ik dat 1 x had gedaan. Ik zou dus een 78S en een 64S krijgen.bobbee schreef: wo 30 aug 2023, 14:28Wat bedoel je?ErikvW schreef: Mijne ook. Er is wel iets vreemds aan de hand lijkt het, maar dat is een goed nieuw/slecht nieuws issue... Even paar dingen uitzoeken.
Die lijkt nu dus voor beide te zijn omgezet, op de lijst staan bij mijn nummer 2 stuks 78S te leveren. Dus dan heb ik een gesprek mer MrBuddy, die mijn 64S graag had willen hebben... MrBuddy, ik stuur je even een PM.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
566Baluh ik val net buiten de lijst...nog iets meer geduld dus! Bobbee jij ook denk ik (wij hebben ongeveer tegelijk besteld of had je gecanceld?)
Ik btw backer 9640 zwarte 078s...
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
567Ik ben afgehaakt in de laatste 10 minuten.mr Blanc schreef:Baluh ik val net buiten de lijst...nog iets meer geduld dus! Bobbee jij ook denk ik (wij hebben ongeveer tegelijk besteld of had je gecanceld?)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
568Ah ok! Dat komt vast goed, en anders is vast wel een andere koper te vinden!ErikvW schreef:Nou, ik had in eerste instantie 2 x een 64S besteld. Ik had gebruik gemaakt van de actie om te upgraden naar een 78S en ik dacht dat ik dat 1 x had gedaan. Ik zou dus een 78S en een 64S krijgen.bobbee schreef: wo 30 aug 2023, 14:28Wat bedoel je?ErikvW schreef: Mijne ook. Er is wel iets vreemds aan de hand lijkt het, maar dat is een goed nieuw/slecht nieuws issue... Even paar dingen uitzoeken.
Die lijkt nu dus voor beide te zijn omgezet, op de lijst staan bij mijn nummer 2 stuks 78S te leveren. Dus dan heb ik een gesprek mer MrBuddy, die mijn 64S graag had willen hebben... MrBuddy, ik stuur je even een PM.
Het blijft een intrigerende maler in mijn beleving.
569Even Timemore een mailtje sturen, dan corrigeren ze het vast voor je.ErikvW schreef: wo 30 aug 2023, 14:39Nou, ik had in eerste instantie 2 x een 64S besteld. Ik had gebruik gemaakt van de actie om te upgraden naar een 78S en ik dacht dat ik dat 1 x had gedaan. Ik zou dus een 78S en een 64S krijgen.bobbee schreef: wo 30 aug 2023, 14:28Wat bedoel je?ErikvW schreef: Mijne ook. Er is wel iets vreemds aan de hand lijkt het, maar dat is een goed nieuw/slecht nieuws issue... Even paar dingen uitzoeken.
570Aan de andere kant is het ook geen verkeerde gratis upgrade, maar dat hangt een beetje van je geweten af