Re: The puck rake

61
ArjenT5R schreef:Klopt, echter als je dus je verzendlabel via marktplaats aanschaft is de koper verantwoordelijk voor de zending.
Dat is tenminste wat ze me bij postNL hebben verteld :mrgreen:

Dit dus omdat in dit geval de koper zelf betaald voor zijn label, dus de gene die betaald is de verantwoordelijke in deze.
Nou, dan heb ik een praktijk voorbeeld waarbij ik precies het tegenovergestelde te horen heb gekregen.
Verkoper weigert actie ye ondernemen en ik moet bij de verkoper zijn.

Jij als verkoper ontvangt ook het verzendlabel én de factuur, ook via marktplaats zending dus ik weet eigenijk bijna zeker dat het niet klopt wat jij zegt.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

63
ArjenT5R schreef:Ik geloof je direct hoor, dit is alleen wat postnl vertelde toen ik ze aan de telefoon had over een probleem met een pakketje.
Nou,, en mij vertelden ze dus dat andere.....unbelievable. Ik ging dus een claim Indienen maar dat ging niet.

Hoe was het bij jou opgelost dan? Hebbende ze de koper geholpen?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

64
Waarom zou je willen dat de koper Verantwoordelijk is voor een zending? Of iets deugdelijk verpakt is of op de post gedaan wordt ligt toch niet in de invloedssfeer van de koper?

Tenzij je iets kwetsbaars opstuurt en de koper staat erop dat je het verstuurt…

Of mis ik iets?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

65
SpargelTarzan schreef:Waarom zou je willen dat de koper Verantwoordelijk is voor een zending? Of iets deugdelijk verpakt is of op de post gedaan wordt ligt toch niet in de invloedssfeer van de koper?

Tenzij je iets kwetsbaars opstuurt en de koper staat erop dat je het verstuurt…

Of mis ik iets?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Omdat een koper het ook op kan halen en zelf beslist of die het laat opsturen. Het geval als verkoper aangeeft dat opsturen mogelijk is maar vantevoren aangeeft dat risico voor de koper is bijvoorbeeld.

66
Ja uiteraard wordt het spul altijd netjes verpakt enzo.
Maar ik heb al een aantal akkefietjes gehad dat spullen tussen de deur van de postnl bus oid hadden gezeten.
En dan breekt er een keer een harkie oid ja dat gebeurt. Er is ook al eens een zending kwijt geraakt.

Ik heb dus in die gevallen toen zelf verzendlabels aangemaakt via die postnl app en na de klachten krijg je dus enkel het bedrag terug voor het verzenden, dus die 4,10 voor het brievenbuspakketje in deze.
De rest van de kosten neem ik dan voor eigen rekening en ik verstuur gewoon alsnog een puck rake, maar kloppen doet het eigenlijk niet.

Als je de spullen wil declareren in die in de doos zaten moet de zending verzekerd opgestuurd worden dit is dan weer duurder.
Ze dekken zich allemaal mooi in natuurlijk.

Ik vaar voor mn beroep en mn vriendin had een paar slippers en wat tekeningen van mn zoontje naar me opgestuurd, dit is via kantoor aan boord gebracht. Helaas zaten er ook een paar doosjes paracetamol, tramadol en P.E.A in. Enkel de slippers en de tekeningen zaten er nog in, pakje was weer keurig dicht getaped, ook daar trekken ze hun handen vanaf, wat natuurlijk bezopen is, pakje wordt open gemaakt en de opiaten worden er uit gevist, dat is natuurlijk gewoon pure diefstal.

67
maurice1 schreef: zo 09 okt 2022, 11:30
ArjenT5R schreef: zo 09 okt 2022, 08:02 Koffie vrinden,

Na een aantal mails en pb's hebben we de productie weer opgestart.
Dus voor wie nog op zoek was naar de perfecte WDT tool we hebben ze weer.

Ondertussen heb ik ook een nieuwe marktplaats advertentie aangemaakt dus hierbij;

https://link.marktplaats.nl/m1895070011

De voorkeur is wel bestellen via marktplaats aub, dit omdat je dan zelf achter postNL aan kunt als er iets mankeert aan het pakketje.
En dat is voor beide partijen wel zo fijn. Mocht er iets zijn dan lossen we dat uiteraard altijd netjes op.
Bij ons is klant nog steeds koning. ;) 8-) :mrgreen:

Mocht je niet via marktplaats willen handelen oid dan mag je natuurlijk altijd een pbtje of mailtje doen via hier.

Zoals eerder genoemd doen we ook ander printwerk in overleg, we hebben sowieso een aantal standaarden (zelf ontworpen) voor verschillende diamaters trechter die buiten het bakje vallen, laten dus geen vrije koffie ruimte.
Te personaliseren met tekst zoals merknaam vd machine of forumnaam oid.

Groet,

Arjen
Mooi spul! Ik heb misschien wel interesse in zo'n trechter! Heb je meer info? Je zit hier trouwens praktisch om de hoek zie ik, ook wel zo handig! :D
Danku danku, sorry had je bericht gemist tussen alle postnl getrut :mrgreen:
In de bijlage wat foto's van een trechter voor Warheart vers uit het archief. Hoop dat hij het goed vind :mrgreen:
Mocht je er om willen komen ik zit nog op zee tot begin November.

69
ArjenT5R schreef: zo 09 okt 2022, 19:43
maurice1 schreef: zo 09 okt 2022, 11:30
ArjenT5R schreef: zo 09 okt 2022, 08:02 Koffie vrinden,

Na een aantal mails en pb's hebben we de productie weer opgestart.
Dus voor wie nog op zoek was naar de perfecte WDT tool we hebben ze weer.

Ondertussen heb ik ook een nieuwe marktplaats advertentie aangemaakt dus hierbij;

https://link.marktplaats.nl/m1895070011

De voorkeur is wel bestellen via marktplaats aub, dit omdat je dan zelf achter postNL aan kunt als er iets mankeert aan het pakketje.
En dat is voor beide partijen wel zo fijn. Mocht er iets zijn dan lossen we dat uiteraard altijd netjes op.
Bij ons is klant nog steeds koning. ;) 8-) :mrgreen:

Mocht je niet via marktplaats willen handelen oid dan mag je natuurlijk altijd een pbtje of mailtje doen via hier.

Zoals eerder genoemd doen we ook ander printwerk in overleg, we hebben sowieso een aantal standaarden (zelf ontworpen) voor verschillende diamaters trechter die buiten het bakje vallen, laten dus geen vrije koffie ruimte.
Te personaliseren met tekst zoals merknaam vd machine of forumnaam oid.

Groet,

Arjen
Mooi spul! Ik heb misschien wel interesse in zo'n trechter! Heb je meer info? Je zit hier trouwens praktisch om de hoek zie ik, ook wel zo handig! :D
Danku danku, sorry had je bericht gemist tussen alle postnl getrut :mrgreen:
In de bijlage wat foto's van een trechter voor Warheart vers uit het archief. Hoop dat hij het goed vind :mrgreen:
Mocht je er om willen komen ik zit nog op zee tot begin November.

Screenshot_20221009-203425.pngScreenshot_20221009-203410.pngScreenshot_20221009-203354.pngScreenshot_20221009-203338.png
Geeft niets! Ziet er mooi uit! Ik doe je in November nog wel een berichtje dan!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

70

ArjenT5R schreef:
Als je de spullen wil declareren in die in de doos zaten moet de zending verzekerd opgestuurd worden dit is dan weer duurder.
Ze dekken zich allemaal mooi in natuurlijk.
Verzekerd opsturen is ook een wassen neus. Ga je dan iets claimen moet je foto's sturen van voor verzenden en hoe het verpakt is geweest etc. Kortom, wordt een heel gedoe zeker voor zo'n puck rake.