66
door ArjenT5R
Ja uiteraard wordt het spul altijd netjes verpakt enzo.
Maar ik heb al een aantal akkefietjes gehad dat spullen tussen de deur van de postnl bus oid hadden gezeten.
En dan breekt er een keer een harkie oid ja dat gebeurt. Er is ook al eens een zending kwijt geraakt.
Ik heb dus in die gevallen toen zelf verzendlabels aangemaakt via die postnl app en na de klachten krijg je dus enkel het bedrag terug voor het verzenden, dus die 4,10 voor het brievenbuspakketje in deze.
De rest van de kosten neem ik dan voor eigen rekening en ik verstuur gewoon alsnog een puck rake, maar kloppen doet het eigenlijk niet.
Als je de spullen wil declareren in die in de doos zaten moet de zending verzekerd opgestuurd worden dit is dan weer duurder.
Ze dekken zich allemaal mooi in natuurlijk.
Ik vaar voor mn beroep en mn vriendin had een paar slippers en wat tekeningen van mn zoontje naar me opgestuurd, dit is via kantoor aan boord gebracht. Helaas zaten er ook een paar doosjes paracetamol, tramadol en P.E.A in. Enkel de slippers en de tekeningen zaten er nog in, pakje was weer keurig dicht getaped, ook daar trekken ze hun handen vanaf, wat natuurlijk bezopen is, pakje wordt open gemaakt en de opiaten worden er uit gevist, dat is natuurlijk gewoon pure diefstal.