Re: Niche Zero Grinder

613
maartenc1985 schreef:
Keyser schreef:Ja ik heb zelf bijna een jaar geleden besteld. Maar blijf dit ontvangen. Vind het handig voor wanneer ze met iets nieuws op de markt komen. Maar meestal zijn het dit soort berichten.
Bijna een jaar wachten..... jezus

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha nee, hier ontstaat miscommunicatie. Ik heb mijn molen al bijna een jaar. Mijn bestelling was voor de corona crisis. Toen waren er ook wachttijden, maar niet zo lang. Herinner mij iets van één maand ofzo.
De wachttijden waren toen door de immense populariteit van de molen.

616
Goed nieuws voor wie een Niche wilt kopen. Uit de Brexit deal :

Vrije handel zonder quota en heffingen

Het belangrijkste onderdeel van het akkoord: een vrijhandelsovereenkomst tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk. Zonder importheffingen en zonder quota die wel voor andere handelspartners van de EU gelden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

619
bobbee schreef:Goed nieuws voor wie een Niche wilt kopen. Uit de Brexit deal :

Vrije handel zonder quota en heffingen

Het belangrijkste onderdeel van het akkoord: een vrijhandelsovereenkomst tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk. Zonder importheffingen en zonder quota die wel voor andere handelspartners van de EU gelden.
Goed nieuws! Nu wachten wanneer de nieuwe levering te bestellen is. Fijne dagen allemaal.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk