Re: Niche Zero Grinder

651
bobbee schreef: do 07 jan 2021, 19:36 Waar vergelijk je dan mee? Wellicht dat daar het verschil in beleving zit.
Ik begrijp de vraag niet. Wanneer ik wat bestel voor € 117, ik krijg 10% korting door via een lokale bank te betalen, bezorging binnen 24 uur kost € 21, dus € 126, en ik betaal daar BTW over en een beetje voor de afhandeling, dan heb ik alles goed en vlot in huis.

Koop ik niks, dan houd ik wel meer over maar heb ik niks, dus in mijn beleving is het fijn!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Niche Zero Grinder

655
Ik ga dan maar niet serieus in op jouw beleving Frans. Ik zou dat niet willen verpesten. [emoji39]

Maar, iemand anders heeft doorgaans een andere kijk op zijn portemonnee die linea recta onderdeel is van de beleving.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Niche Zero Grinder

656
Dat ben ik ook wel weer met je eens. Spaarzaamheid kan leiden tot een toenemend gerust gevoel bij de aanblik van de portemonnee, waar eerst een gapend gat zat en rode gloed komt men gaandeweg in het zwart van de koopkrachtigheid en als die dan toeneemt in potentie komt men steeds meer tot rust en bereikt men een staat van zijn die anders alleen met mindfulness is te halen, al dan niet vergoed door het ziekenfonds.

Men moet zo'n overbodigheid ook slechts dan aanschaffen indien men anders uit eten zou zijn gegaan, naar de kapper of naar een theatervoorstelling, uitgaven die nu achterwege moeten blijven.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Niche Zero Grinder

659
cremalover schreef:Met het stijgen van de leeftijd daalt de behoefte aan materiele spullen. Mijn moeder had gelijk.
Daarom lijkt het mij passend om je spullen aan mij te schenken. Ik ben nog in die fase waarin die behoefte nog niet is geslonken. Sterker nog, sinds mijn kennismaking met koffie is hij toegenomen. We kunnen beginnen met je genecafe? Misschien werkt het verzachtend om mij als je nieuwe vijver te zien [emoji6]

Re: Niche Zero Grinder

660
Ik kreeg daarnet het volgende bericht binnen van Indiegogo/Niche coffee:

Niche Coffee Post Brexit Update:

The current situation unfortunately remains very unclear and we are doing our very best to clarify the exact detailsregarding VAT and import duties post BREXIT.

It is our current understanding that as of the 1st January 2021,all European customers that will receive their product after the 1st January 2021 will have to pay VAT and import duty as defined by their individual country.

It has always been our policy to have a standard global retail price and that our customers are responsible for all extra fees. This statement is shown at the point of sale on Indiegogo.

All our customers continue to have the right to cancel their order, prior to shipment confirmation and receive a full refund. For any refund requests please contact hello@nichecoffee.co.uk.
Bezzera Strega, Ceado E37S & een Nivona voor het gemak