Heerlijk, sommige mensen hebben het absoluut nodig om érgens woedend over te zijn, het is gewoon een heel lekker gevoel als je daar eenmaal aan gewend bent en via sociale media als je op de juiste kanalen zit vindt men zo elke dag een shot pure onverdunde woede
“Dit is belachelijk! Hoe kun je trouwe klanten zo afpersen. Juist die zou je moeten belonen. Als ze deze maand dit niet veranderen, stap ik over en zien ze mij nooit meer terug”, vult Sophie aan. Dit is het topje van de ijsberg aan boze klanten.
Ik ben weleens abonnee geweest op de New York Times en op The Daily Telegraph. Eerst betaal je bijna niets, dan de volle mep en als je na een poos denkt ik zeg 'm op dan krijg je mails met zeer gunstige aanbiedingen van onwaarschijnlijk hoge kortingen.
Kennelijk werkt dat goed want anders zouden ze het zo niet doen.
Het is geen 'afpersen' maar gewoon gebruik maken van hetgeen uit marktonderzoek is gebleken. Als je het zo aanpakt zijn enkelen boos en anderen die het niks (of niet erg veel) uitmaakt blijven wel en die betalen het gewoon.