Re: Niche Zero Grinder

684
Het komt al langere tijd op zijn minds als laks of gemakzuchtig op mij over voor Niche om zich achter Indiegogo te blijven verschuilen. Maar inderdaad, vragen om een levering op factuur leverde altijd een BTW bon op dus shady zou ik het niet willen noemen. Je moet wel oppassen dat je bij enig geschil niet in een kansloos kastje-muur-tafreel tussen eerst en laatstgenoemde terecht komt.

Re: Niche Zero Grinder

685
Ik vind dat ze na al die tijd toch wel eens een professionele manier van werken hadden kunnen ontwikkelen.
Ik ben blij met mijn Niche en het was de grootste stap omhoog in smaak tot nu toe, maar toen ik die ruim anderhalf jaar geleden kocht vond ik het al schimmig dat het nog via Indiegogo liep.
Komt lui op mij over. Ik had die €550,- toen er wel voor over, maar als het richting de €800,- gaat, valt het voor mij in een psychologisch andere categorie.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Re: Niche Zero Grinder

688
maartenc1985 schreef: ma 11 jan 2021, 17:34 Wat ben ik blij dat ik er een 2e hands voor een hele mooie prijs op de kop heb getikt 3 weken geleden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wanneer er nog iemand is die graag van zijn Niche Zero af wil, I volunteer! :D
☕︎

FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

Re: Niche Zero Grinder

689
Ik zie mezelf hem niet zo snel weg doen. Ik vind het echt een uitstekende maler. En de mogelijkheid om meerdere bonen naast mekaar te drinken vind ik zo fijn. Dan maak ik zonder moeite in een rondje een gemakkelijke Braziliaan voor mijn vrouw en pak ik voor mezelf een funky Afrikaans sapje.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600