Re: G-IOTA Espresso grinder -> Niche Zero z'n (nog onbekende) concurrent?

72
Homebarista.be biedt de standaard aan voor €399,- en de ssp voor €659,- beide in zwart of wit. De levering begint 2de week van maart.

https://homebarista.be/categorie/koffie ... offiemolen

Is het een betere deal om hem gelijk met de ssp schijven te halen? Of met standaard schijven en dan later de ssp of overige schijven los te kopen?

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

74
Pti schreef:De beste deal is met geduld. Wacht op de testresultaten van Bas en mij, dan zet ik een inkoopactie op poten daarmee bespaar je jezelf een potentiële miskoop én waarschijnlijk ook nog eens een goede 10%...

Maar voel je vrij hem bij HB te bestellen, we zijn ook erg benieuwd naar jouw bevindingen!
Stiekem was ik dat al wel van plan om hem bij jullie te kopen. Maar een gezonde marktwerking kan geen kwaad :)

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

75
Zou ook gelijk een redelijke filtermolen kunnen zijn als ze met de unimodal of high uniformity schijven van SSP geleverd kunnen worden. Weer eens iets elektrisch voor filter dat ook nog eens relatief betaalbaar is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

76
Fisherman schreef: vr 05 feb 2021, 20:38 Zou ook gelijk een redelijke filtermolen kunnen zijn als ze met de unimodal of high uniformity schijven van SSP geleverd kunnen worden. Weer eens iets elektrisch voor filter dat ook nog eens relatief betaalbaar is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
SSP Unimodal is voor filter wel meer dan redelijk. Zeg maar gerust heel goed! ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

77
Pti schreef: vr 05 feb 2021, 18:39 De beste deal is met geduld. Wacht op de testresultaten van Bas en mij, dan zet ik een inkoopactie op poten daarmee bespaar je jezelf een potentiële miskoop én waarschijnlijk ook nog eens een goede 10%...

Maar voel je vrij hem bij HB te bestellen, we zijn ook erg benieuwd naar jouw bevindingen!
Laat maar weten zodra die in de verkoop komt,
de kans is groot dat ik hem ga bestellen ;)
☕︎

FREKKO.NL | SPECIALTY COFFEE & COFFEE GEAR

79
Ik zie die dingen niet als een probleem of verkeerd iets.
Kleurtje kun je dus zelf aanpassen naar wat je leuk vindt en de schijven tegenelkaar laten komen moet je niet doen als de maler aanstaat. Doe ik nu ook niet. Ben benieuwd of dat serieus het geval is.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’